...coś dla Was - Not Only Paper



Kochani...
to nie Prima Aprilis...
...to Wasze życie tak gna !
łapcie te chwile, te sekundy...
...dziś białe płatki na śliwie, jutro już zielone listki...
...promienie, ciepło...

W zasadzie cały weekend mija mi w pracy,
ale dzięki tym zdjęciom, wiem...
...przypominam sobie, że
były dziś i takie sekundy, chwile, 
za to kocham wynalazek aparatu fotograficznego,
że mogę zamykać w kadrach takie momenty
i ponownie móc rozkoszować się czymś dobrym
w innym punkcie mojego życia....



Pamiętacie LAMINOWANĄ METAMORFOZĘ
rok temu?


Tak - stolik - pomimo szerokiego użytkowania 
ma się świetnie !
Primer i lakiery Fluggera - to jest jednak dobra marka :)
W tym roku - ten stół - przeżyje swoją kolejną przygodę...
...jako stolik ogrodowy...


 A zachęcając Was do łapania chwil, pięknych momentów...
zapraszam Was do łapania kolejnych, 
wspaniałych pamiątek...

Przygotujcie pyszną kawę (herbatkę), ciasteczko...
Zasiądźcie wygodnie rezerwując kilka chwil i...
...wybierzcie sobie notes HAND MADE.
Na pewno nie będzie to szybka decyzja, bo...
...jest z czego wybierać :)



GIVE AWAY 

Są to notesy z NOT ONLY PAPER.
Jeden z nich mam w domu.
Jest powiernikiem moich projektów, myśli,  olśnień,
nowych pomysłów na grafiki i logo dla zainteresowanych...
Pisałam o tym tutaj
 _

ZASADY GIVE AWAY

Wejdźcie na OFERTĘ Not Only Paper (tutaj klik - oferta)
i wybierzcie sobie notes - opiszcie go w komentarzu pod tym postem.

Polubcie nas :) 

Co tam jeszcze mówi tradycja give away?
Wklejcie link z banerem na swoim blogu,
a jeśli go nie macie - to udostępnijcie nas na fb i podajcie mail w komentarzu.

Na prawdę będzie nam wtedy bardzo, bardzo miło :)

Nie masz fb, ani bloga? To nic - po prostu napisz maila i opisz wybrany notes:)
Bawimy się wszyscy !!!
 

Czekamy na zgłoszenia do 13.04 (do północy).
Po tym czasie - ogłoszę do kogo pojedzie
wybrany przez Was notes:)

Uwaga - w komentarzach możecie pisać też do czego posłuży notes,
może kogoś chcecie nim obdarować jeśli wygracie?
Piszcie co Wam w duszy gra....

Poniżej zdjęcie (baner) do wklejenia na blogu lub fb

udanego tygodnia Kochani
iszart











Komentarze

  1. Witaj, zgłaszam się do zabawy i wybieram notes z Różą i koronkami...choć wybór trudny padło właśnie na ten... jestem z Różanej Ławeczki, więc nie trudno domyślić się dlaczego właśnie ten notes jest dla mnie stworzony...a poza tym kocham koronki...romantyczny i utrzymany w klimacie retro, bardzo mi odpowiada...
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak Różana Ławeczko, ten byłby idealny dla Ciebie :)

      Usuń
  2. A mi się bardzo spodobał biały z czarnym szkicem kwiatowym :) Jest śliczny!:)
    Szukam już od dawna jakiegoś cudnego notesu który posłuży mi do zbierania przepisów, cytatów i innych różnych ważnych dla każdej z nas karteczek :) Ten sprawdziłby się w tej roli idealnie :)
    Więc zgłaszam się, licząc na odrobinkę szczęścia ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, są na prawdę bardzo dobrej jakości, łatwo je otwierać, zapisywać w nich i mają podręczne kieszonki i zapinkę :) Powodzenia :)

      Usuń
  3. Wspaniałe notesy. Niestety nie mam fb.
    Zapraszam na moje candy http://decoupajage.blogspot.com/2014/03/candy.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie przeszkadza że nie masz fb - i tak weźmiesz udział w losowaniu (jeśli dopiszesz że chcesz i opiszesz który notes chcesz dla siebie :)

      Usuń
  4. Notesy Not Only Paper podziwiam już od jakiegoś czasu i jestem nimi zachwycona. Tyle ich jest i każdy piękny, że wybór był bardzo trudny. Ostatecznie moje serce skradł ten: http://www.pakamera.pl/albumy-notesy-pamietniki--30-notes-notatnik-dziennik-pamietnik-prezent-nr916973.htm. Ponieważ najlepsze pomysły dopadają mnie późnym wieczorem i nie mam ich gdzie zapisać, notes zamieszkałby na stoliku nocnym, żeby był zawsze pod ręką, gdy wena przyjdzie i zastuka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak Kochana, wieczorami, podczas zasypiania - przychodzą do głowy najlepsze pomysły:) Uważam więc że do notesów nocnych powinna być mini latarka gratis:) lub podświetlany długopis :) Buziak

      Usuń
  5. Od razu wiedziałam który wybrać - vintage z balonami. Miałam możliwość latać balonem Ach! No i właśnie dlatego że lubię podróżować. Służyłby mi do zapisywania ulotnych chwil, uczuć z podróży, ale i w domu zapisywałabym moje pomysły też ulotne (pewnie przez wiek).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale zazdroszczę lotu balonem :) Może kiedyś i ja polecę ? Buziak

      Usuń
  6. Wybieram notes z wieżą Eiffla, podaruję go córce która wybiera się po maturze (mam nadzieję dobrze zdanej) na wycieczkę marzeń do Paryża. Będzie mogła w nim zaplanować podróż i notować na bieżąco wrażenia. Nie mam fb, pozostałe warunki spełniłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mysiu, dziękujemy:) Bardzo nam miło, że się zapisałaś:) Notes więc pojechałby do Paryża, super:) Powodzenia dla córki!

      Usuń
  7. Z przyjemnością przygarnęłabym, któryś w kolorze niebieskim z balonem w tle, są przepiękne:-) przydałby się do zapisywania pomysłów DIY:-), baner na blogu, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno byłby idealny na zapiski pomysłów:) Powodzenia zatem życzę :)

      Usuń
  8. piekny jest ten notes z bzami vintage w moim ulubionym blekitnym moglabym zapisywac tam swoje mysli, rozterki, bolaczki pozdrawiam wiosennie marta pingwiny@op.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli na pamiętnik:) z zapachem bzu:) pięknie :) Powodzenia, Pozdrawiam

      Usuń
  9. Muszę przyznać, że wybór bardzo trudny, bo wszystkie są piękne! :):) ja jednak wybrałam notes z motywem domu z ptakiem na dachu na tle pastelowych kwiatów błękitnych i różowych. Urzekł mnie swoją delikatnością. Gdybym miała taki notes to chciałabym w nim utrwalić w słowach wszystkie piękne, wyjątkowe chwile, czasem powklejać jakieś misterne, ususzone polne kwiatki - tak do ozdoby aby nadać mu dodatkowego klimatu. Myślę , że po latach byłaby to piękna pamiątka. Pozdrawiam Hania! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie, miło :) Na zawsze :) Haniu, powodzenia zatem, Pozdrawiam

      Usuń
  10. jasne że i ja też chcę :) ja chcę wiadomo notes z motylowym wzorem - a jakim ? wybredna nie będę bo takie cudne wszystkie że jaki mi się motyl skapnie czy vintage czy nie vintage to będzie bosko :) to ja wrzucam banerek i czekam z utęsknieniem na dzień losowania :) a jak tam lampa? :) będzie coś z tego? :) pozdrawiam i zapraszam na candy do siebie :) Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu motyl do Ciebie jak najbardziej pasuje:) Powodzenia życzę.....
      A co do lampy - odezwę się mailowo:) Na razie wciąż brak abażuru, który zamówiłam.....

      Usuń
  11. Notes Notatnik Dziennik Pamiętnik - styl Vintage, od razu wpad mi w oko i mimo, że przejrzałam wszystkie żaden inny nie wywarł na mnie takiego wrażenia. Do czego będzie mi służył do zapisywania najważniejszych chwil z życia mojej córki taki spis wydarzeń oczami mamy i kto wie może kiedyś jej go podaruję. Choć pewnie trudno był by mi się z nim rozstać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudnie, wspaniały pomysł:) Zapiski i wspomnienia mamy - które córka przeczyta jak dorośnie, piękne:)
      Powodzenia w losowaniu:)

      Usuń
  12. Widzę,że się powtórzę, ale mi również przypadł do gustu Notatnik Dziennik Pamiętnik-styl Vintage :) Posłużyłby mi do zapisania najważniejszych przepisów kulinarnych, ale tych moich, sprawdzonych:) Potem mogłabym go np. przekazać córce (którą mam nadzieję,że kiedyś będę miała :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...i córci zatem Ci życzę:) I Powodzenia w losowaniu:)

      Usuń
  13. Bardzo chętnie wezmę udział w zabawie...Oj tak wybór notesu bardzo trudny bo wszystkie są piękne. Po długich rozmyślaniach dokonałam wyboru...spodobał mi się notes w kolorze mięty(turkusu) z różą,styl vintage...te kolory są takie słodkie...a ja uwielbiam słodycze....Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Każdy promyk słońca jest ważny, każda chwila - żadna się nie powtórzy! ;-)) Więc popieram Cię w 100% - korzystajmy na maxa z każdego dnia!! ;-)))
    Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham notesy! i nigdy ich za dużo! Jako, że jeszcze studiuję każdy kawałek papieru się przyda by zapisać coś ważnego... Jednak teki małe dzieło powinno być przeznaczone na coś wyjątkowego.... np na notes z inspiracjami i pomysłami... sama prowadzę bloga i decoupaguję, dlatego często zapisuję w różnych miejscach co potrzebuję albo swoje pomyły... w takim notesie mogłabym zebrać to wszystko w jednym miejscu.

    Najbardziej spodobał mi się notes w stylu vintage z motylami i starym pismem na tylnej okładce. Byłabym bardzo szczęśliwa, jakby wpadł w moje ręce... Lubię taki styl i każdy element jest intrygujący... Urzekła mnie wewnętrzna kieszonka z zakładką... Jakie to urocze :)

    Oczywiście bernenek dodaję zaraz do siebie :)

    Gorąco pozdrawiam.. Kocham wiosnę a Twoje zdjęcia tylko zachęcają do siedzenia w tak cudnym otoczeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja uwielbiam róże.... i wszystko co się z nimi łączy , dlatego wybieram ...róże w każdym przypadku i romantyczne zestawienia. Notesy przepiękne i każdy znajdzie coś dla siebie.A że piszę "codziennik", więc Wiesz do czego byłby:) banerek tu:http://mojswiatkolorow.blogspot.com/
    I zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jejciu ale ogromny wybór i jak tu wybrać jeden. Po długim namyśle wybrałam notes z motylkami na okładce i cyferką 50 w górnej części okładki. Gdyby dostał sie w moje rączki to wklejałabym do niego zasuszone kwiaty zopisami i znaczki pocztowe z motylami i wpisywałabym swoje wierszyki itp.
    Stronki polubilam, a banerek zabieram na:kreatywnybazarek.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne wszystkie, ale z wyborem nie byłoby problemu. Widziałam już wcześniej na stronie fb cudowny notes ze zdjęciem Virginii Woolf. Jako że jestem fanką Virginii, a przede wszystkim jej dzienników - wybrałabym właśnie ten. Z przeznaczeniem na ulubione cytaty z dzienników oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Myślałam, że to będzie trudny wybór i że spędzę cały wieczór na poszukiwaniu tego jedynego. Ale tym razem to on mnie znalazł. Zobaczyłam i wiedziałam, że to ten. Rower symbolizujący dla mnie pogoń za marzeniami, kwiatki w centralnym punkcie kół sugerują, że życia niesie ze sobą dużo ukrytej radości, której często nie zauważamy. No i nietypowy rowerzysta, który pokazuje, że wszystko trzeba traktować z przymrużeniem oka i cieszyć się życiem. A całość w pięknej, retro oprawie (moje klimaty!) i to na dodatek w moim ulubionym, radosnym kolorze!
    http://www.pakamera.pl/albumy-notesy-pamietniki-notes-notatnik-dziennik-pamietnik-styl-vintage-nr993076.htm
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Witaj,mnie spodobal sie ten w stylu vintage,kwiatowy wzor lososiowa wstażeczka:)W srodku miejsce na wlożenie karteczek z sekretnymi myslami.Piekny, orginalny w moim stylu:0)Przydal by mi sie wlasnie na zlote mysli.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. witam
    urokliwe i niepowtarzalne są wszystkie notesy. Pokusa była wielka, by wybrać któryś dla siebie... Ale mężnie pokusę zdusiłam i wybrałam wyjątkowy, z motylami (nr 913384) dla mojej Szwagierki, która jesienią urodzi pierwsze dzieciątko:) Chciałabym, aby w tak pięknym notesie mogła zapisywać ulotne chwile radości z macierzyństwa! Pozdrawiam! Ania (duszka83@tlen.pl)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam swój udział. Trochę czasu minęło zanim zdecydowałam się w końcu który notes jest najpiękniejszy dla mnie. Ale chyba najszybciej moje serce zabiło do notesu z ważką. Lubię ważki, mają tyle klasy i wdzięku. Chętnie ugoszczę u siebie taki ważkowy notes.
    Pozdrawiam,
    http://decoupajage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam swój udział. Banerak na blogu http://tesstereczka.blogspot.com/
    Najbardziej ze wszystkich notesów podoba mi się notes z różami i babeczką. Różowy to mój kolor tym bardziej notes zyskuje w moich oczach. Babeczki uwielbiam , mufinki z jagodami i lukrem są wręcz obłędne dlatego mój wybór padł na ten notes.
    mulinka5656@o2.pl

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

DZIĘKUJĘ, że pozostawiasz ślad w postaci komentarza...iszart

Zobacz także...