osobisty prezentownik





Cześć Kochani czytelnicy.
Dziś przychodzę do Was z moją listą pomysłów na prezent. To chyba pierwszy raz jak tworzę coś takiego w ciągu mojego kilkuletniego blogowania. W internecie bowiem pełno jest wpisów z listą ciekawych produktów. Postanowiłam Wam jednak stworzyć coś bardzo osobistego. Z linkami do stron, których możecie nie znać. Każdy produkt osobiście też obfotografowałam i opisałam. Mam nadzieję, że spodobają Wam się zdjęcia i produkty na nich. I oczywiście wierzę, że Was czymś zainspiruję. 




Zaczynamy więc przegląd moich pomysłów na prezent.

Stoliczek z drewna i metalu /klik/ Zdejmowany blat, który może służyć jako taca. Sam kosz świetnie sprawdza się w roli pojemnika. Taki stoliczek bardzo ucieszy obdarowaną osobę pod warunkiem, że kocha styl skandynawski. Jest to też świetny prezent dla studenta, który często zmienia miejsce zamieszkania. Łatwo go zaaranżować i używać do różnych celów. Jak dobrze poszukacie to znajdziecie stolik idealny w dobrej cenie.

Pościel bawełniana /klik/ Bardzo dobra jakość. Idealny pomysł na prezent. W zeszłym roku kupiłam mojej chrześnicy pościel w małpki. W tym roku w ofercie są piękne sowy i łapacze snów, wieloryby i kropki. I na pewno coś wybiorę z oferty dla moich bliskich.




Balsam do ust NUXE. Bardzo, bardzo apetyczny i zdecydowanie najlepszy ze wszystkich jakie do tej pory miałam /może mieć też formę pomadki/. Ten zapach, konsystencja i MOC. Kupicie w aptekach lub w internecie. Polecam na prezent.






Lniany obrus 145x35 cm  /klik/ from HM Home. Jako prezent ucieszy każdą panią domu. Z pewnością sama sobie nie kupi, ale ucieszy się gdy dostanie...lniane obrusy są przecież teraz naj, najmodniejsze...
Marmurowy kalendarz /klik/ dostępny w Empik
Znalazłam też wspaniały marmurowy notes tutaj /klik/
A poniżej ciekawy film z planerami i kalendarzami tworzonymi w Warszawie przez Powidoki.com.pl




Poniżej przedstawiam Wam kolejne ciekawe produkty.
Notes w skórzanej oprawie /klik/ z Pakamera.pl
Polecam Wam też stronę /klik/ gdzie znalazłam piękne, rolowane piórniki ze skóry. Notesy minimalistyczne i akcesoria biurowe.





Książki to zawsze świetny pomysł na prezent.
Poniżej trzy pozycje, które przeczytałam i gorąco polecam. Do kupienia w księgarniach.

Food Pharmacy Lina Nertby Aurell & Mia Clase - świetna książka o odżywaniu, koncentrująca się na aspekcie układu pokarmowego i jelit, które obecnie wielu naukowców określa jako "drugi mózg" naszego ciała /wiem to ze szkoleń w których uczestniczyłam/. Jelita odbierają każdego dnia miliony bodźców od środowiska zewnętrznego wraz z pokarmem. I to właśnie dzięki prawidłowej ich pracy możemy długo zachować zdrowie.








Kolejna pozycja przeznaczona jest dla ludzi, którzy pragną dowiedzieć się jak zaprezentować siebie w mediach społecznościowych. Fajny poradnik dla początkujących fotografów, osób prowadzących działalność, rękodzielników i tych wszystkich, którzy szukają kontaktu ze społecznościami całego świata. Pokaż swój styl - Aimee Song





Retro kuchnia - Anna Włodarczyk Świetnie napisana książka kucharska z przysmakami kuchni dawnej w wersji współczesnej. Piękne zdjęcia i opisy. Aż chce się zamknąć z nią w kuchni...




Kolejny świetny pomysł na prezent to przenośna pamięć w ciekawym kształcie. Dla posiadaczy aparatu Nikon z pewnością miniaturowa jego wersja. Wpiszcie w wyszukiwarce hasło "pendrive"
i zabawcie się w poszukiwacza swojego typu. Mnie zauroczyły pendrive w drewnie, z korka, w formie czekolady, postacie z kreskówek...
Polecam szukać na allegro.pl pod hasłem "pamięci przenośne" /klik/.




Teraz czas na prezenty z garderoby. Szaliki i kominy polecam marki Orsay /klik/ Przetestowałam je na sobie. Szczególnie przypadł mi do gustu komin w kratkę.

Świetne ubrania i dodatki znajdziecie też na Pakamera.pl /klik/
Polskie marki. Ręcznie dziergane swetry i szale. Piękne torebki. W bardzo bogatej ofercie można znaleźć coś extra dla siebie i bliskich.


Torba ze skóry ręcznie wykonana Zadra Bag /klik/




Sweter typu oversize to zawsze bezpieczna alternatywa. I obecnie bardzo modna. Sama nie potrafię tworzyć na drutach /i raczej się nie nauczę/, ale mam w swoim otoczeniu zdolne rączki, które potrafią wyczarować sweter. Ten biały mam od babci. To niesamowite, że jest bardzo stary, a wygląda jak prosto ze sklepu. Czy to nie jest idealny prezent ? 
No właśnie - jeśli macie ochotę sami wykonać dla siebie sweter to w internecie znajdziecie takie sklepy gdzie można zakupić wszystko co potrzebne razem z instrukcją /klik/
Nawet można zakupić zestaw do stworzenia swoich własnych espadryli. 






Co jeszcze może trafić pod choinkę ? Pierniczki własnej roboty pięknie zapakowane. Możecie też zamówić je w pewnej nietypowej piernikarni - poczytajcie /klik/


Bardzo często najlepszym prezentem jest po prostu CZAS. Możemy go podarować w formie samodzielnie wykonanego bilecika. Wspólne wyjście, kolacja, kawa do łóżka co niedzielę, domowe kompromisy i postanowienia. Na bileciku możemy napisać to co dla nas najważniejsze i zrealizować w umówionym czasie. Bilecik możemy schować do dekoracyjnego pudełka lub koperty.
Drewniane pudełko na zdjęciu niżej pochodzi stąd /klik/ i jest samo w sobie dobre na prezent. A jeszcze jak schowamy w nim bilecik z dobrym słowem to już całkiem idealnie (:



Już w zeszłym roku pisałam o samodzielnej produkcji mieszanek herbat /klik tu/
A jak zapakujemy taką mieszankę do ręcznie wykonanej herbaciarki np. z pracowni Karminova /klik/ to powstanie nam bardzo oryginalny prezent.




Obdarowywanie jest czymś niesamowicie przyjemnym. Życzę Wam wiele radości w chwili rozpakowywania prezentów.
iszart



Deco-szuflada / Pakamera / HM Home / Wild Wood Stories / Powidoki
Papierniczeni / Karminova / piernikiozdobne.pl / Zadra Bag / Nuxe / Empik / Orsay / allegro


Komentarze

  1. Bardzo fajne pomysły. Chyba się zainspiruję, bo wciąż nie mam pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieki za pomysły uniwersalne, nie tylko nz święta. Zdjęcia jak zwykle piękne 😄

    OdpowiedzUsuń
  3. Marmurowy kalendarz - dla mnie byłby najbardziej trafionym prezentem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne pomysły, może jeszcze z jakiegoś skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super prezenty. Z niektórych bardzo bym się ucieszyła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To prawda, prezenty świetne. Muszę przyznać, że wygląda to genialnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny poradnik. Myślę, że jeszcze coś z niego wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne pomysły! Ale nam się bardzo to łózko podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Poradnik bardzo przydatny. Łóżko wygląda naprawdę genialnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Stoliczek niesamowicie przypadł mi do gustu - chyba sama sobie stworzę taki prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, po prostu się zakochałam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny wpis. Bardzo inspirujący. Jestem zachwycona zdjęciami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę przyznać, że wpis naprawdę bardzo fajny i inspirujący. Uważam, że poradnik na pewno mi się przyda.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajnie to wygląda. Nawet można coś takiego podarować komuś na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bezcenny artykuł, który na pewno dostarczy wiele ciekawych inspiracji dla osób poszukujących pomysłu na prezent dla najbliższych.
    http://zatorski.pl/oferta/slizgi-do-maszyn-budowlanych-koparek-koparko-ladowarek-i-innych/

    OdpowiedzUsuń
  16. Praktyczne prezenty w formie mebli do mieszkania świetnie się sprawdzą. Myślę, że jeszcze lepszym pomysłem na wyjątkowy prezent byłyby sprawione najbliższej osobie kompleksowe remonty warszawa.

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie prezentują się takie gadżety! Ja uwielbiam takie dodatki a szczególnie ramki na zdjęcie!
    Jestem osobiście zachwycona portalem: https://www.ramka.pl/ramy-na-wymiar
    Na którym odszukałam wiele fajnych pozycji ram, które zawiesiłam na ścianach pokoju.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo przydatne są takie blogi, można się zainspirować jeśli szuka się jakiegoś ciekawego i oryginalnego prezentu. Ważne, dla kogo taki prezent ma być. To podstawa, wtedy większa szansa że naszym wyborem sprawimy tej osobie po prostu przyjemność. Według mnie dobrym pomysłem może też być taka książka https://allegro.pl/produkt/jadlonomia-po-polsku-marta-dymek-7298bb28-11a3-4458-b4c2-a999b23cb668 , o zdrowym odżywianiu. A teraz coraz więcej osób kładzie nacisk na to, żeby się jak najlepiej odżywiać. Są w niej nie tylko przepisy, ale też wiele przydatnych porad.

    OdpowiedzUsuń
  19. Super! bardzo ciekawy wpis. U nas póki co planowanie przeprowadzki i remont. Trafiliśmy ostatnio na firma przeprowadzkowa gdańsk i chyba skorzystamy z usług tej firmy. Ktoś wam pomagał przy przeprowadzce?

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeśli szukasz sprawdzonego okulisty to polecam okulista kartuzy prywatnie. Mają szybkie terminy i wykonują szczegółowe badanie wzroku. Ja byłm pod wrażeniem. Jeszcze nigdy nie spędziłam tyle czasu w gabinecie okulisty.

    OdpowiedzUsuń
  21. Super wpis! My jestesmy w trakcie remontu mieszkania. Powoli szukam mebli oraz dodatków do niego :) Dzisiaj trafiłam na kominek elektryczny 3d i chyba zdecydujemy się na zakup kominka do salonu. Myślę, że to super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gdybyście szukali sprawdzonego serwisu AGD to polecam zgłosić się do https://ecoserwisagd.pl/serwis-i-naprawa-agd-zukowo/ Bardzo sprawnie i niedrogo naprawiają domowe sprzęty. Nam pomogli z pralką w maju i działa do dzisiaj. Koszty naprawy są zdecydowanie niższe niż zakup nowego sprzętu.

    OdpowiedzUsuń
  23. Dekoracja wnętrz to nie tylko estetyka. To sposób na wyrażenie swojej osobowości i kreatywności. Branża dekoracji wnętrz bardzo się zmieniła w ostatnich latach, a nowe trendy i wzory pojawiają się każdego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  24. Rewelacyjny blog. Na pewno bardzo dużo czasu spędzę na tym blogu.

    OdpowiedzUsuń
  25. Notes z okładką ze skóry skradł moje serce. Szkoda że nie można już go kupić

    OdpowiedzUsuń
  26. Gdzie można zakupić ten notes? Jest bardzo fajny.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

DZIĘKUJĘ, że pozostawiasz ślad w postaci komentarza...iszart

Zobacz także...