abażury z ręcznym rysunkiem







W świecie deco.szuflady od czasu do czasu rusza drewniana produkcja.
Ostatnio zaczęłam się bawić w rysunki na abażurach. Do moich lamp tripod pasują subtelne akcenty. Nie wyobrażam sobie moich lamp w ostrej kolorystyce. Z bogato zdobionymi abażurami. To nie mój styl. I jak widać - przez lata nie zmieniłam zdania. I nie poszłam w jakąś modną stylizację. Totalna prostota to mój znak rozpoznawczy. I praktycznie nie maluję podstaw. Bo szkoda zakrywać atuty surowego, oszlifowanego drewna.
Oczywiście świat tonie w lampach tripod. Pełno ich w magazynach wnętrzarskich, sklepach internetowych i nawet widziałam małe tripody w sieciach typu Lidl czy Pepco. Ale pośród tej palety czasem ktoś wybierze tę oryginalną sztukę stworzoną przeze mnie.









Zabawa w ozdabianie abażurów oryginalnymi rysunkami przyszła mi do głowy tej jesieni. W przeszłości sięgałam po mazaki i rysowałam wzorki na abażurach. Tworzyłam też farbami kredowymi piękne ombre /klik tutaj/. Ale rysunek na abażurach powstaje po raz pierwszy.
Dziś prezentuję Wam lampę tripod z grafiką Pana Jana Łuczki /klik tu/ oraz /klik tu/. Delikatna ważka jest dobrym pomysłem dla wnętrz naturalnych, skandynawskich, eco. I wspaniale pasuje do moich lamp. Grafika ta jest bardzo subtelna i współgra z drewnianą, ręcznie wycinaną podstawą lampy. Więcej zdjęć możecie zobaczyć w sklepiku /klik tu/.

Pracuję obecnie nad tym, aby abażurów z narysowaną grafiką było więcej. Marzą mi się paprocie i botaniczne akcenty. Marzą mi się drzewa i las. 

I marzą mi się spersonalizowane abażury. Bo przecież każdy z Was może sam zdecydować co mam narysować...napisać...
Pomysły przyniesie - jak zawsze - samo życie. I Wasze ciepłe głosy...
Lampki obecnie dostępne wrzuciłam do sklepiku. Nowe podstawy w trakcie produkcji. Czekam na wolną sobotę.
Pozdrowień moc.
iszart












Komentarze

  1. Fajna opcja. W ogóle sama lampka na trójnogu wygląda bardzo fajnie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lampki wyglądają wspaniale, w sumie nigdy bym nie wpadła na taki pomysł jak malowanie abażuru. Spróbuję w najbliższym czasie też pomalować swoją w przedpokoju. Blog świetny bardzo mnie inspirujesz, czytam cię od niedawna ale blog przeglądnęłam cały. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, oryginalne...Czy zdradzi Pani sposób nanoszenia grafiki, czy to transfer? Mam wolny abażur chciałam zastosować farbę do tkanin i szablon ale przyznam, że abażur w takim wykonaniu podoba mi się znacznie bardziej :) Edyta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Edyto abażury ozdabiam różnymi technikami, zależy z jakiego są materiału. Pisałam na przykład o ozdabianiu abażurów farbami kredowymi. Można pisakami, mazakami, pieczątkami, szablonami, a bardziej wprawni narysują coś sami. Pomysłów jest wiele i z każdym mam już doświadczenie. Z transferem też się bawiłam. A jakże - przecież to mój konik (: Pozdrawiam i powodzenia w pracy twórczej.isz

      Usuń
  4. Bardzo fajne pomysły na niedrogą i efektowną lampkę. Ciekawe czy udałoby mi się zrobić coś takiego samodzielnie nie mając w tym żadnego doświadczenia... :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że tak, tylko pewnie trzeba by na to poświęcić trochę więcej czasu :)

      Usuń
  5. Super koncepcja z tą lampką. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dobry pomysł z takimi abażurami, podoba mi się projekt z różnymi wzorkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę fajny pomysł. Każda lampka będzie oryginalna i w naszym stylu dzięki temu. Szczerze mówiąc zainspirowałaś mnie żeby zrobić coś podobnego. Na dworze ciągle ponuro, w domu potrzeba więcej światła a dodatkowa oryginalna lampka by mi się przydała. Chyba zrobię coś podobnego. Bardzo dobry wpis, pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze jest potrzebny talent do rysowania na takim płótnie. Warto sobie dostosować nawet temat rysunku do wystroju wnętrz żeby nie był taki z czapy wyciągnięty.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zwykle świetne pomysły i inspiracje które można u Ciebie znaleźć. To dlatego jestem tutaj każdego dnia w poszukiwaniu nowych postów. Pozdrawiam Cie serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł na ozdobienie nudnych abażurów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne abażury, przyznam że są jednymi z ładniejszych jakie miałem okazję zobaczyć. Plus na pewno należy się za pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lampki są przecudne! Chciałabym spróbować zrobić choć podobną...
    Czy można prosić o wymiary krążka i nóżek? Może skusiłaby się o szczegółową instrukcję? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne, pomysłowe abażury! Szczególnie podoba mi się motyw roweru.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pomysł z rysunkami na abażurach bardzo mi się podoba. Morzemy stworzyć oryginalną lampę dopasowaną do naszego wnętrza.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super to wygląda! Jestem zdania, że nie należy obawiać się takich rozwiązań, ponieważ są one naprawdę ciekawe i dodają wyjątkowego uroku każdemu pomieszczeniu. Projektowano mi wnętrze w Warszawie - niestety sama nie potrafiłam się zdecydować na nic - i właśnie uwzględniono w projekcie sporo podobnych pomysłów. Jestem bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie je ozdabiasz, a dzięki temu są wyjątkowe.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dla czytelników bloga - jeśli ktoś szuka spawarki to ze swojej strony polecam model https://migomat.com.pl/migomat-spawarki-mig-mag/migomat-magnum-mig-210-synergia-easy.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Abażury z tymi rysunkami wyglądają naprawdę ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Przeprowadzaliście się na własną rękę czy korzystaliście z usług firmy przeprowadzkowej? Ja właśnie zastanawiam się nad skorzystaniem z usług tej firmy przeprowadzki trójmiasto. Ma bardzo atrakcyjną oferte i cieszy się zaufaniem klientów.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

DZIĘKUJĘ, że pozostawiasz ślad w postaci komentarza...iszart

Zobacz także...