RYSUNKI PANA JANA / DOM W ŚRODKU LASU.CZĘŚĆ 2







Historia ważki.
W poprzednim poście pisałam o tym jak urządzałam stary domek w lesie - Zacisze Ważki /klik tu/. Owady te mieszkają w stawach, które są obok domku. I najpiękniej bawią się w jesiennym słońcu. Wtedy najłatwiej je dostrzec wśród schnących zarośli.
Nie może ich oczywiście zabraknąć w środku urządzonego Zacisza. Potrzebowałam znaleźć artystę, który wykona portrety ważek zamieszkujących okolice domku. Sama bowiem nie potrafię czarować takich rysunków. Tak trafiłam do Pana Jana.

Człowiek o pięknym sercu.
Pan Jan Łuczka - sanocki artysta, grafik, malarz - posiada ten dar, którego mogę tylko pozazdrościć. To co ja potrafię uwiecznić tylko aparatem - Pan Jan zatrzymuje w materii za pomocą ołówka, pędzla czy cienkopisu. Portret ze zdjęcia. Szkice. Obrazy. Pan Jan potrafi pięknie ukazać rzeczywistość. Podziwiam takich ludzi. Tym bardziej, że kiedyś sama marzyłam, aby kształcić się w kierunkach artystycznych. Poprosiłam, aby Pan Jan narysował mi czarne ważki, które będzie można wykorzystać do stworzenia rękodzieła z tymi owadami. Mała chwila i ważki trafiły w moje ręce.
Teraz mogę dokończyć projekt urządzania Zacisza Ważki.
A Was zapraszam na profil Pana Jana /klik tu/ gdzie możecie zobaczyć inne prace. Profil założyła i prowadzi córka Pana Jana.










Jaki mam plan.
Te piękne rysunki trafią niebawem na różne przedmioty, które będzie można podziwiać w Zaciszu Ważki oraz zakupić. Potrzeba trochę czasu na ich powstanie, ale ważne jest to iż w tworzenie tych przedmiotów zaangażowane są różne osoby. I to jest fantastyczne, że jeden projekt łączy kilka gałęzi artystycznych. Powstaną więc różne piękne, ręcznie tworzone prace, przedmioty, dodatki.
I mam cichą nadzieję, że Pan Jan wyczaruje nam jeszcze jakieś ciekawe rysunki. Trzymajcie kciuki, baaaardzo mocno.....(:

Rękodzieło.
Część z grafik Pana Jana możecie dziś zobaczyć w moim salonie /są to oryginały/. Na jeden dzień pięknie wkomponowały się w mój salon. Po czym powędrowały do pracowni Karminova. Tam niebawem będą tworzone prace z wykorzystaniem grafik. O samej pracowni Karminova /klik tu/ opowiem innym razem. Dziś skupiam się na ważkach.
Osobiście będę tworzyć postarzane obrazki ważek na różnych podłożach - głównie stary papier, tektura, płótno. Nie będę do tego celu używać drukarki. Więc efekt będzie bardzo naturalny.
Moje prace będzie można zakupić zarówno w Zaciszu Ważki, ale też w blogowym sklepiku.

Na koniec mogę już tylko powiedzieć, że wspaniale jest tworzyć coś wspólnie. Łączyć się w swoich pragnieniach i talentach. Ostatnio bardzo często tego doświadczam. Oby człowiek był zawsze obok człowieka. I robił tylko dobre rzeczy.

Serdeczności
Już niedługo dalsze efekty moich /naszych/ działań
iszart










Na zdjęciach:
rysunki ważek Jan Łuczka klik
tripod lamp podłogowa rękodzieło decoszuflada klik
lampion AgnethaHome klik
kosz druciany pracownia domekprzylesie klik


Komentarze

  1. Bardzo piękne rysunki i pomysłowe dekoracje z nich stworzyłaś!! Niedawno myślałam o narysowaniu czegoś podobnego, chociaż chodziły mi po głowie raczej motyle i żuczki :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu Pana Jana (: Ważki u nas były wyborem dla Zacisza. Ale uwielbiam wszelkie grafiki wprost inspirowane naturą. Byłam na Twojej stronie (: Też pięknie czarujesz obrazem (: Cudowne piórka roztrzepane niby wiatrem....love.

      Usuń
  2. Piękne! Pan Jan to wspaniały artysta, stworzył cudowne portrety ważek, a Ty pięknie je wyeksponowałaś :) Cuda.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te grafiki, bardzo dobrze Ci tam pasują :) Pan Jan to utalentowany człowiek :) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne grafiki, jest na czym oko zawiesić i idealnie wpisują się w styl pomieszczenia, dobry wybór!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe pomysły ! Wygląda to naprawdę ładnie, też chciałbym mieć taką głowę, pełną inspiracji

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe te obrazki. Proste, ale mają coś w sobie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie również są super. Takie minimalistyczne. Bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Interesujący wpis. Bardzo klimatyczne zdjęcia. Podoba mi się! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne fotki, a szczególnie te obrazeczki z ważkami. Podoba mi się to bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super elementy do aranżacji wnętrza ;) pokaże mojej żonie, na pewno też będzie chciała mieć podobne

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

DZIĘKUJĘ, że pozostawiasz ślad w postaci komentarza...iszart

Zobacz także...