black table / metamorfoza jadalni


W moim salonie dojrzewają dawno zaplanowane pomysły. Dwa lata temu ukończyliśmy generalny remont starego domu. I jakoś zabrakło mi energii, aby dokończyć urządzanie wnętrz. Meble z duszą. To właśnie meble z duszą powinny u mnie królować. I właśnie na meble z duszą poluję od lat. Najlepiej jeśli trafię na perłę pośród rodzinnych pamiątek - tak jak tu /klik/.
Ale równie mile widziane są współczesne meble, najlepiej drewniane, zrobione na zamówienie. Na spełnienie takich zachcianek trzeba czekać. Na urządzenie wnętrza meblami z duszą i własnymi pomysłami - trzeba trochę zapracować. Co wcale nie znaczy, że trzeba mieć worek pieniędzy. Wręcz przeciwnie. Trzeba zapracować głową, zmysłami, instynktem drapieżnika.

Obecnie czekam na moją wymarzoną witrynę. A w między czasie dopinam projekt stołu i krzeseł.
Stół upolowany kilka lat temu w komisie ze starymi meblami. Może nie jest to hit mody. Ale ma długą historię i solidne wykonanie. I idealnie pasuje do nas i naszego eklektycznego podejścia do wnętrz. Rozsuwa się na prawie 2 metry. I przeżył z nami wiele uroczystości.
Bardzo nie odpowiadał mi jego wzór na blacie /kwadraty/. Niedawno zebrałam się więc do czegoś co planowałam już 2 lata temu - przemalowałam i postarzyłam blat. I teraz jest "po mojemu".

I co dalej ?
Witryna mam nadzieję niedługo do nas wjedzie. Może zaszaleję z dywanem wełnianym /takim prawdziwie z duszą/. I może pomaluję jedną ścianę. Dwa krzesła czekają jeszcze na zdarcie lakieru i podrasowanie. I kanapa czeka na wymianę.
Gdzieś to sobie powolutku w czasie będzie przebiegać. Między wiosną, a jesienią. Między świętem, a codziennością...

iszart












W metamorfozie użyto:
Flugger Interior Blackboard Finish czarny
Flugger lakier do drewna 20 półmat


before - after




Komentarze

  1. Zdecydowanie lepiej bez kwadratów! Piękny stół 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała przemiana. Kącik bardzo klimatyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny jest ten stół! Cudnie wygląda z tym czarnym blatem! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z czarnymi meblami jest taki problem, że bardzo szybko widać na nich brud.

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę przyznać, że ten stół prezentuje się wyjątkowo dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  6. trzeba przyzać że ten czarny kolor blatu nadał mu charakteru, wcześniej było raczej bezpłciowo

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo stylowo, ale i ryzykownie - czerń nieco przytłacza wnętrze. Jasne dodatki czy przezroczysty wazon z kwiatami może stworzyć ciekawą aranżację.

    OdpowiedzUsuń
  8. WOOOW ale czadowa zmiana :) piekny teraz ten stół

    OdpowiedzUsuń
  9. Stół wygląda przepięknie z tym ciemnym blatem. Ja z kolei zrobiłam błąd, bo kiedy się wprowadziliśmy do tak dużego domu, chciałam dość szybko zapełnić to "muzeum" i w przypływach depresji kupowałam jednak meble, które wydawały mi się wtedy fajne. Z czasem jednak doszlifowało się moje spojrzenie na wnętrza i teraz w miarę możliwości prostuję to co zrobiłam nie tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze myślałam, że czerń jest "ciężka", ale w tym zestawieniu wygląda naprawdę fajnie! Świetna metamorfoza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A mnie najbardziej podobają się krzesła, choć stół też wygląda naprawdę pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam czerń i uważam, że świetnie się sprawdza praktycznie w każdym stylu :) Stół odnowiony po mistrzowsku!

    OdpowiedzUsuń
  13. Czerń i ogólnie ciemne kolory pozwalają na ciekawą aranżacje wnętrz, gdyż dodają elegancji i powagi :) Twój stół prezentuje się naprawdę świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo mi się ta zmiana podoba

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba każdemu taka metamorfoza się przyda

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie :) Chociaż mnie się stół podoba w obu wersjach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczna metamorfoza jak zawsze zresztą. Jadalnia wygląda magicznie i ma swój urokliwy klimat. Czekam na więcej inspiracji.

    OdpowiedzUsuń
  18. trochę tu mrocznie, ciemno ale klimatycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne zdjęcia, słowa w zasadzie zbyteczne. Jestem pod ogromnym wrażeniem:)

    pirates of the caribbean 5

    OdpowiedzUsuń
  20. W takim trochę stylu retro ? Wygląda to dość fajnie. Podoba mi się ten klimat tego stołu zmiana jak najbardziej na plus.

    OdpowiedzUsuń
  21. Idealnie wykonana renowacja, która nadaje ton całemu wnetrzu. Brawo!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

DZIĘKUJĘ, że pozostawiasz ślad w postaci komentarza...iszart

Zobacz także...