Hyacinthus / miłość botaniczna na ścianach













Aż trudno uwierzyć, że kwiaty tak pięknie wyglądają tylko po to by przyciągnąć owada. Aż strach myśleć co by było gdyby kwiaty obrały inną drogę do uzyskania zapylenia. Bez kwiatów świat byłby smutny.
Kwiaty są dobre i piękne. Przynoszą radość, wyrażają emocje, podkreślają szacunek. Idealne na każdą okazję.

W świecie wnętrz zapanowała moda na botaniczne akcenty. Kwiaty, rośliny, zieleń, ryciny i botaniczne atlasy. Sadzimy, przesadzamy, rozmnażamy, podlewamy. Na ścianach wieszamy roślinne rysunki, grafiki i fotografie. Śpimy w pościeli w palmy lub paprocie. I pijemy z filiżanek ukwieconych. I muszę przyznać, że ten trend bardzo mi pasuje. Jest taki ożywczy. I bardzo naturalny. Człowiek jest częścią natury i kocha się nią otaczać.
Złapałam botanicznego bakcyla i zamierzam się z nim trochę pobawić.
Dziś botaniczny akcent w formie fotografii, którą można wydrukować dla siebie w skali makro i ozdobić nią jakąś smutną ścianę w domu.
Zdjęcie do pobrania w zakładce Grafika free /klik tutaj/.

Niedzielne uściski
iszart




Grafika z kwiatem deco-szuflada

Komentarze

  1. Kocham przyrodę i zwierzaki więc obecne trendy są mi bliskie.
    Piękne zdjęcia i ciekawe pomysły.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia, śliczny hiacynt, ale dziewczynka jeszcze ładniejsza :) P.S Zapraszam także do mnie, wróciłam po dłużej przerwie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kwiaty, wszystkie poza ciętymi - wolę widywać je w ogrodach jak spokojnie sobie rosną :) Bardzo ciekawe zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kwiat i bardzo ładnie pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mi bardzo ten kwiat się podoba

    OdpowiedzUsuń
  6. Izus Twoje zdjecia sa przepiekne :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

DZIĘKUJĘ, że pozostawiasz ślad w postaci komentarza...iszart

Zobacz także...