30 maja 2016

ściana







...jesteś malutką częścią tego świata.
Ale bez Ciebie świat byłby mniej bogaty...

...

Te kwiaty mój mąż zasadził dla mnie w ogrodzie w zeszłym roku.
Nie wiedziałam o tym.
W tym roku zakwitły. To była niespodzianka.

...

Nie mam nic przeciwko wobec tak zgryzionej czasem
ścianie w domu.
Surowy, pobielony tynk.
No . Ale to trzeba być odważnym :)

...

W naszym życiu co rusz pojawiają się
różne ściany, mury.
Ale co rano wybija godzina, że musimy wstać
i zmierzyć się z naszą ścianą.

Odwagi :)

iszart



12 komentarzy:

  1. Taka ściana coś fantastycznego.Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  2. "Nie to piękne, co piękne,
    ale to, co się komu podoba."
    Podoba mi się taka ściana, bo kojarzy mi się z dobrym sercem.
    Kwiat idealnie pasuje do takiego wnętrza.
    Świecznik... -"Zapalić czas".

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna niespodzianka. Fajna ściana, bardzo mi się podoba, tylko właśnie brak mi odwagi... Dziękuje za cudny wpis. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka ściana ma swój urok, a kwiat piękny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja sama nie wiem. Zawsze się boje że z takiej ściany coś na mnie wyjdzie ... Ps ale zegarek bajeczny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny prezent- jaki ten Twój Mąż cierpliwy - tak długo w tajemnicy wszystko trzymać :) Ściana piękna , uwielbiam takie klimaty z duszą :) Na skrawku migawki, widzę piękną komódkę, ojj jak tu bajecznie. Sam post napisany poetycko, więc zostaję tu na dłużej a Twój blog dodam do czytanych :) Z chęcią tu powrócę. Miłego

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny prezent- jaki ten Twój Mąż cierpliwy - tak długo w tajemnicy wszystko trzymać :) Ściana piękna , uwielbiam takie klimaty z duszą :) Na skrawku migawki, widzę piękną komódkę, ojj jak tu bajecznie. Sam post napisany poetycko, więc zostaję tu na dłużej a Twój blog dodam do czytanych :) Z chęcią tu powrócę. Miłego

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo nostalgicznie......ściskam Cię mocno, pamiętaj, ze wszystko się odradza na nowo - jak ten kwiat - wszystkiego dobrego - dawno mnie nei było - ale myślę o Tobie zawsze kiedy tylko spojrzę na Twoje piękne lampy na naszych parapetach.
    uściski !
    A.

    OdpowiedzUsuń
  9. Struktura tej ściany jest magiczna - uwielbiam rozwiązania autentyczne. Też zastanawiam się nad tym, rozwiązaniem - Przemek przekonuje mnie że w zagłębieniach będzie zbierał się kurz.... Jak to wygląda z tej czysto przyziemnej strony?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ, że pozostawiasz ślad w postaci komentarza...iszart

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...