RING


Witajcie Kochani !

Dziś pragnę Wam pokazać drobiazg jaki zrobiliśmy z mężem za pomocą naszej prymitywnej i wyczarowanej z elementów odpadowych spawarki - metalowe koło.
Zainspirowałam się Strups Ring. Koło będzie idealne do tworzenia wianków i dekoracji.
Uszyłam mu skórzany uchwyt dzięki czemu wygląda "szlachetniej". Bo w sumie stal i skóra to fajne połączenie i mogę nagiąć stwierdzeniem - "dizajnersko" (;

Zdjęcia dzisiejsze pochodzą jeszcze z okresu zimowego. Galeria nad zieloną starą komodą właśnie się tworzy /dziś odbieram zdjęcia z drukarni/. Zatem niebawem pokażę Wam mój Strups Ring w wersji wiosennej. I też w rozmiarze XXL...
Oraz nową galerię nad zieloną komodą. Galeria będzie złożona oczywiście z moich zdjęć - ale nie tylko. Pojawi się moje metalowe koło w odsłonie wiosennej. 

Dobrego Dnia.
iszart 























Na zdjęciach:
Metalowe koło ze skórzanym uchwytem - deco-szuflada
Abażur z kosza from Jysk
Tripod lampa z lnianym abażurem - deco-szuflada
Lampion ze szkła i metalu AgnethaHome
Torba ze skóry Zadra Bag - pakamera.pl
Notes w skórzanej oprawie - pakamera.pl

Komentarze

  1. Tak mała i prosta rzecz, a nadaje takiego klimatu. Oczywiście dopasowanie do do wnętrza też robi swoje. Świetna inspiracja

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia! A to metalowe kółka fajnie sprawdziłyby się jako wieszaki -tak jak na zdjęciu-np.na ręcznik :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Na początku myślałam, że ten ptaszek jest żywy :) Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne wnętrze, typowo w moim guście. Podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę przyznać, że cały Twój blog jest naprawdę interesujący. Masz mnóstwo ciekawych pomysłów, które na pewno wykorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Dekoracja bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł na ciekawą dekoracje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Renowacja to cudowny dar. Posiadam Apartamenty na wynajem, kupowanie stale nowych mebli nie ma sensu. Dlatego często decyduję się na odnowienie noclegu w Kołobrzegu, poprzez renowacje mebli czy odmalowanie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Szukasz natychmiastowej pożyczki gotówkowej ?, Nasza firma działa zgodnie z jasnymi, elastycznymi, przejrzystymi i łatwymi do zrozumienia warunkami. Oferujemy bardzo niskie stopy procentowe w związku ze spowolnieniem aktywności gospodarczej (recesja) w większości krajów na świecie. Możesz mieć kiepski kredyt, Nasza firma oferuje obecnie dostępną pożyczkę na odsetki, więc co potrzebujesz, aby zwiększyć swój biznes? A może potrzebujesz pieniędzy na osobiste potrzeby? Dlaczego nie skontaktować się z nami teraz, że oferujemy osoby fizyczne i prawne pożyczki o oprocentowaniu 2% przez maksymalny okres 30 lat. Zainteresowany wnioskodawca może skontaktować się z nami za pośrednictwem poczty e-mail: georgefranklincreditcheitcitcompany@gmail.com lub WHATSAPP: +19292227999

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy pomysł i super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie sie czyta Twojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie drobne elementy cieszą oko najbardziej :) Te drobne dodatki jak skóra czy koła do podwieszania różnych rzeczy wyglądają super! Ja u siebie korzystam z różnych dodatków aby wypełnić przestrzeń.

    OdpowiedzUsuń
  13. Niby nic a jednak gustowne drobiazgi zmieniają nastój wnętrza. niesamowite projekty. Oby tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny dodatek, świetnie sprawdzi się w różnych pomieszczeniach w domu

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny pomysł jak najbardziej :) W sypialni też podobne dodatki zrobię. Ale w pierwszej kolejności muszę znaleźć porządną kołdrę, bo stara to jakaś tragedia. Chciałabym taką naturalną https://senpo.pl/koldry/koldry-naturalne/ ale jaka będzie najlepsza? Znacie się może na tym temacie?

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajnie to zrobiliście, piękne dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny element wystroju, chyba pomyślę nad takim, żeby powiesić go nad komodą rtv industrialną. To będzie ciekawe i oryginalne połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnym pomysłem na dekorację w domu są też łapacze snów. Można je zrobić samodzielnie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi bardzo podobają się plakaty na ścianach. Niedługo przeprowadzamy się do nowego mieszkania i mam zamiar zamówic troche plakatów do salonu i sypialni. Zależy mi na utrzymaniu wszystkiego w stylu skandynawskim.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podobają mi się tego typu zawieszki.

    OdpowiedzUsuń
  21. To prawda, bardzo ładnie się to prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jako osoba, która ceni sobie minimalizm i nowoczesne rozwiązania, szukałem firmy, która podziela te wartości. https://www.wawerbud.pl/ okazała się być idealnym wyborem. Ich podejście do projektowania i wykonania remontu było dokładnie to, czego szukałem. Cały proces przebiegł gładko, a efekt końcowy był spektakularny.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

DZIĘKUJĘ, że pozostawiasz ślad w postaci komentarza...iszart

Zobacz także...