14 marca 2014

PROTOTYPE...

Prototyp.
Wzorzec doświadczalny.
Odwzorowanie jedynie własnej wyobraźni,
gdyż nigdzie w sieci nie znalazłam podłogowej lampy na krążku.
 
Stoi? Stoi !
Nie wywraca się przy głośnym kichaniu;)
Prototyp całkiem udany...
 
W marzeniach - widzę już też inne materiały.
Metalowe nogi...
Industrialne abażury...
 
No właśnie - abażury. Największa moja zmora.
Zwłaszcza finansowa.
Wie ten - kto próbował kupić jedną sztukę
i to taką, by pasowała do całej lampy i....do wnętrza.
 
Do mojej lampy pasował by też abażur w formie walca.
Ale ten który zamówiłam - jedzie do mnie już 1,5 miesiąca !
Więc się wkurzyłam i...
...abażur, który niżej widzicie
kupiłam w IKEA (79,99zł).
Bo od tego czekania
 chyba nigdy bym Wam nie zaprezentowała mojego prototypu...
 
 
 
 
 
Kabel owinięty jest na jednej z nóżek.
Włącznik w połowie wysokości lampy.
Całkowita wysokość - 165 cm
 
 
 
 
Napiszcie proszę - czy podobają się Wam takie duże lampy?
 
Oraz - która z prezentowanych przeze mnie inspiracji - podoba się Wam najbardziej?
Grube nogi, cienkie patyczki, metalowe skręcenia, abażury industrialne....
Jaką chcielibyście w swoim domu?
 
INSPIRACJE Z SIECI
 

 
 
 

 
Na koniec - grafiki dla Was
oraz
spojrzenie na moją transferową, "dmuchawcową" podusię
 
Miłego dnia
iszart
 
DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY I MIŁE ŚLADY W KOMENTARZACH:)
 


 





39 komentarzy:

  1. świetna!!!!obłedna!:)))I jak dumnie stoi!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, gratuluję wytrwałości w materializowaniu myśli ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach, poducha mnie się bardzo podoba! Właśnie wczoraj zajrzałam do Twoich grafik, bo szykuję kolejną pracę. I wybrałam właśnie te dmuchawce!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym z miejsca kupiła tą geometryczną - http://sanoble.en.alibaba.com/product/1035555096-220964708/Modern_wood_floor_light_Ikea_design_floor_lamp_tripod_floor_lamp_L06301GZN.html
    Z kloszy wybrała bym ten największy od metalowej lampki.
    Myślę, że super wyszła Twoja lampa! Ja bym jej tylko dołożyła "skarpetki" z szarej farby i szary klosz :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. lampa cudnie sie prezentuje :D pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  6. Wystrzałowa :) I zaprezentowanych lamp Twoja najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, jestem zachwycona. Lampa jest szałowa. Może i ja sobie taką zrobię, tylko w wersji stołowej. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam takie lampy w sklepie - bardzo mi się podobały. Twoje jest świetna, tylko sam koszt abażura przeraża

    OdpowiedzUsuń
  9. super lampy i drewniane nogi i metalowe mi się podobaja , a za grafiki dziękuje , tylko gdzie jest ta z odlatujacymi nasiokami ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam słabość do dmuchawców - uwielbiam je, dlatego poducha bardzo mi leży :D, lampa dostojna, ale mnie się bardziej spodobały te mniejsze - pewnie patrzę przez pryzmat "gdzie mogę to wstawić" ;) Właśnie zgłębiam tajniki transferu, bo bardzo mnie zaintrygowały te puszki z owadami :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkie pokazane lampy mi się podobają i chętnie widziałabym je w swoim salonie :)
    a poduszka z dmuchawcem boska :)

    OdpowiedzUsuń
  12. eh tej lampy to Ci zazdroszcze jak niczego :) cudna jest!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Lampa rewelka, bardzo mi się podoba. Ceny abażurów przyprawiają o zawrót głowy.
    i bardzo dziękuje za grafikę z dmuchawcami - od dawna szukałam czegoś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O kurcze lampa jest rewelacyjna! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lampa cudo!!! :) Po cichu marzę, że zrobię sobie kiedyś podobną i zgadzam się w całej rozciągłości co do abażurów :) A z inspiracji chyba najbardziej mi się podoba ostatnia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piekna lampa !!! :) Mi sie podobaja takie wysokie jak i te male :),ale i do nich potrzeba miejsca. Pozdrawiam Cie Zdolna Kobieto :):) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sliczna lampa, ale poduszka nieziemska :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniała lampa, pełna profeska :) Z inspiracji najbardziej podoba mi się "alibaba".
    Dmuchawcowa poducha obłędna.
    Ech, jak tu fajnie u Ciebie :)
    Pozdrawiam,
    Inka

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczna lampa i grafiki jak zawsze super:).

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudną lampę wyczarowałaś, skromna, pełna wdzięku!! ;))

    miłego dnia:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna, stylowa i Twoja ta lampa. Super!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Lampa jest czarująca,Kochana...nic jej dodać,nic ująć.. pamiętam z dzieciństwa taką właśnie wysoką z duźym walcowym kloszem,ale na jednen metalowej nodze:) Twoja jest piękna i taka....PRZYSTOJNA:) Uściski! Ps.ceny kloszy powalają-a może jakiś własny sposób na klosz ...?

    OdpowiedzUsuń
  23. No i znowu się zakochałam:) Cudna!

    OdpowiedzUsuń
  24. Jest boska! :) Taka jaką zrobiłaś z białym abażurem jest piękna!:) Ach... Ja też się zakochałam :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkie lampy są super. A z Ciebie zdolna bestia :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale cudowna ta twoja lampa!!!!!!! Obłędna!

    OdpowiedzUsuń
  27. A weź tu wybierz najładniejszą jak każda ma coś w sobie i każda jest ładna. Twoja wyszła super!

    OdpowiedzUsuń
  28. Dobre wykonanie. Przyznam, że porządny trójnóg wydaje się być nie tylko ciekawym estetycznie ale i praktycznym rozwiązaniem jeśli nie będzie się przewracał przy byle potrąceniu.

    OdpowiedzUsuń
  29. jak by Ci to powiedzieć ten klosz bedzie idealnie pasowal do tych pod sufitem bo sa identyczne :) ha ha hi :) jest piekna ale czy.... wiesz co? :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja to mało wybredna jestem, praktycznie każda lampa znalazła by u mnie miejsce ;).
    Chociaż jasny abażur najbardziej mi się podoba ;).

    OdpowiedzUsuń
  31. poducha z dmuchawcem wspaniała! Lampę po prostu podziwam, choć w moim wnętrzu byłby problem z miejscem.

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudna ta Twoja lampa! Też bym się zdenerwowała takim długim czekaniem... :/ Dmuchawce świetne! Pozdrowionka ślę i miłego weekendu życzę! :)))

    OdpowiedzUsuń
  33. Szczerze? Twoja najlepsza i nie pisze tego żeby posłodzić! Naprawdę spośród wszystkich pokazanych widzę u siebie w domu twój prototyp :-)
    Miłego weekendu..

    OdpowiedzUsuń
  34. Dziękuje za grafiki....Lampa jest super....Buziaki pa....

    OdpowiedzUsuń
  35. Trójnoga lampa to moje aranżacyjne zamierzenie na czas najbliższy :) Inspirujące aranżacje.
    Od siebie zapraszam na pomponowe pyszności pełne wiosny oraz spódniczkę dla małej księżniczki :)
    http://mysweetdreaminghome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. lampa jest świetna i podoba mi się taka jest :)
    poducha jest po prostu prześliczna w swojej prostocie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Trafiłam na Twój blog przypadkiem ale - zostaję :) Niesamowita jesteś. Poduszka z dmuchawcem ekstra. Jak ją zrobiłaś?

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ, że pozostawiasz ślad w postaci komentarza...iszart

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...