Karminova w duecie / piosenka dla Was na zakończenie roku 2017






Nie dla mnie bale i imprezy. Już od lat unikam takich wyjść w Sylwestrową Noc. I wcale nie jest mi z tym źle. To świadomy wybór. Im spokojniej, ciszej i im bliżej tych, których kocham tym przyjemniej zamyka mi się dany rok. Wolę raczej pobawić się w karnawale.
Tymczasem moja Karminova - bratnia dusza - co roku - od lat - staje na scenie, aby tanecznym krokiem wprowadzić swoich gości w Nowy Rok. Tak wygląda jej praca. Żywioł.

...

Kochani żegnając rok 2017 zostawiam Wam muzyczną niespodziankę. Taką spokojną i delikatną. Piosenka nagrana rok temu. Usłyszycie w niej moją cudowną Karminovą w duecie z ks. Damianem /Damian Toczek/
"Bardzo cicha noc" Ryszard Rynkowski.
W filmie moje zdjęcia oczywiście.
Kochani - podsumowujcie i bilansujcie. I bawcie się dziś dobrze. Po swojemu.
To przecież Sylwestrowa Noc.
iszart












Komentarze

  1. Szczesliwego Nowego Roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam jak Ty - lubię na spokojnie, w domu... Przed momentem godzinę siedziałam z córcią, którą wybudziły próby fajerwerkowe... Miło było - my dwie wtulone w siebie... Teraz podmienił mnie jej tato... I miło tak. Spokojnie. Bez wielkiego balu, dicho itp... Ach - małe disco zrobiliśmy sobie wcześniej: do muzyki Arki Noego tańcowaliśmy całą rodzinką, a mąż puścił żarówkę, co rzucała na ściany kolorowe refleksy. I było tak rodzinnie :>

    Wszystkiego dobrego na Nowy Rok!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny utwór! Posłucham jeszcze na pewno.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne wykonanie. Brawo. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny wpis! Czekam z niecierpliwością na kolejne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia :)
    Będę tu zaglądać. Czekam na kolejne wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę przyznać że zdjęcia robisz na prawdę piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne fotki :-) piosenka też fajna.
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię tę piosenkę :) Super post :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Super inspiracje. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny wpis. Miło się czytało :)
    Czekam na kolejny i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej, wszystkiego najlepszego z okazji Nowego Roku! Piękna piosenka, piękne zdjęcia - ten post nadał wprowadził mnie w wyjątkowy klimat. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne są te zdjęcie, bardzo artystyczne

    OdpowiedzUsuń
  15. Super wpis. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! Piosenka bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny utwór :) Czekam na kolejne wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny wpis. Kiedy pojawi się coś nowego?

    OdpowiedzUsuń
  18. przez ten wpis narobiłam sobie ochoty na kawę :D utwór również interesujący jak i sam wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, jak ty żeś mie teraz zaimponowała :D Brawa dla ciebie, świetny wpis ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Dlaczego unikasz zabawy sylwestrowej? Wystarczy odpowiednie towarzystwo.. i wszystko staje się lepsze. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dokładnie tak ;) zabawa sylwestrowa to bardzo fajny czas, dlatego warto spróbować się zabawić :) Bardzo ładna sesja i wpis, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja nie przepadam za sylwestrem. Według mnie to zwykły dzień, nic szczególnego. Ale wypowiedź jak najbardziej ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  23. Super artykuł. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Śledzę Twojego bloga już od dłuższego czasu i powiem szczerze, że wpisy są na bardzo dobrym poziomie ! Oby tak dalej, pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  25. Przyjemnie spędzam czas na Twoim blogu i będę zaglądać tu częściej :) Zapraszam również na mojego bloga: https://edreamsstyle.wordpress.com/ - Znajduje się tam ciekawy artykuł o własnoręcznie szytych pachnących poduszeczkach :) Chciałam podzielić się swoim pomysłem bycia bliżej natury :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny wpis. Bardzo dobrze mi się czytało. Czekam z niecierpliwością na kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Moim zdaniem cały blog jest ciekawy. Uważam, że nie jedną osobę to zachęci do częstego odwiedzania.

    OdpowiedzUsuń
  28. Muszę przyznać, że piosenka jest bardzo fajna. Ale ogólnie cały blog przyciąga uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  29. Figurka z grawerem to wyjątkowy upominek. Indywidualny przekaz na przedmiocie tworzy sentymentalną pamiątkę. To doskonały sposób na podarowanie czegoś wyjątkowego i trwałego. Zdecydowanie polecam! https://www.metalowafigurka.pl/>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe te figurki z metalu, takie śmieszne i niepowtarzalne na urodzinowe prezenty.

      Usuń

Prześlij komentarz

DZIĘKUJĘ, że pozostawiasz ślad w postaci komentarza...iszart

Zobacz także...