7 sierpnia 2017

green wall / metamorfoza domowego biura




***

Natchnienie na zmiany przyszło nagle - w piątek wieczorem. Ciemna, szara ściana w moim domowym biurze - znudziła mi się. Dodatkowo mój mózg potrzebował skutecznego wyłączenia procesu myślenia na jakiś czas. A nic mnie tak nie resetuje jak właśnie zmiany najbliższego otoczenia. Farby, wałek, pędzle i szuranie meblami. Terapia odbyła się następnego dnia w sobotę. I uważam ją za skuteczną i bardzo udaną. Tęskniłam za butelkową zielenią, która bucha do mnie z magazynów wnętrzarskich. I która rozbudza moją aranżacyjną wyobraźnię. Fajnie mieć w domu swój kawałek zielonej ściany.

Jak uzyskać kolor butelkowej zieleni.
Zakupiłam emalię akrylową Śnieżka Supermal kolor zielony ciemny. Wymarzony kolor uzyskałam poprzez dokładne zmieszanie emalii z barwnikiem czarnym i brązowym /Śnieżka Colorex/. Barwniki wkraplałam po 2-3 krople do puszki z farbą Supermal i mieszałam za pomocą drewnianej łyżki.
Po uzyskaniu odpowiedniego koloru - pomalowałam dwukrotnie ścianę za pomocą szerszego wałka.
Farba schła bardzo szybko więc efektem cieszyłam się już po 5 godzinach pracy.

Emalia ta tworzy powierzchnię z połyskiem, łatwą do utrzymania w czystości. Na takim efekcie mi zależało. Ściana przy moim biurku ulega bowiem sporym zabrudzeniom.

Moim zdaniem jest genialnie.
Na zielonej ścianie świetnie prezentują się metalowe i drewniane dodatki. Super tu pasują botaniczne plakaty i rysunki /na zdjęciach grafika kaktusów od Ilobahie Creative/.
W puszce zostało mi sporo farby. Zastanawiam się więc co jeszcze "machnąć" na zielono.

Dajcie znać czy Wam się podoba.
Inne wersje mojego domowego biura możecie zobaczyć tu /klik/ oraz tu /klik/. Są tu wersje z szarą ścianą oraz z białą ścianą. To niesamowite jak łatwo można odmienić wnętrze. Wystarczy jedna mała puszka farby i 5 godzin. Ciekawe jakie zmiany przejdzie to miejsce w przyszłości...

Uściski
iszart



 








15 komentarzy:

  1. Rewelacyjne zmiany, kolor cudny, myślę że w sypialni sprawdziłby się świetnie... u mnie szara ścian hmmmmmmmmmmmm oj coś czuję że kolejny kolor to będzie coś w tym odcieniu może bardziej zgaszony ..... pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta zielona ściana jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny kolor. Mam podobny na ścianie w sypialni i rzeczywiście na takim tle wspaniale wyglądają drewno i czarne dodatki. Nie spotkałam się jeszcze z malowaniem ściany farbą do drewna i metalu!? Odwrotnie tak - farbą do ścian - malowanie drewna ;-) Pozdrawiam. Beata

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest pięknie! Bardzo mi się podoba!
    Szacun za zieleń - uzyskałaś idealny odcień!

    OdpowiedzUsuń
  5. mimo ze szara mi się podobała tak też jest cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor należy do podobnie odważnych jak czarna ściana. Wszyscy się jej boją choć do niej wzdychają. Zieleń ponoć kojąco wpływa na nasze samopoczucie, napisz czy to prawda. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor trafiony w 10. W Twoim świecie musi być zielono :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłam, widziała i własnie tak jest. Piękne zdjęcia. Pozdrawiam

    pirates of the caribbean 5

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny wpis. Podoba mi się ta odcień zieleni. Bardzo fajnie to wygląda. Szkoda, że mam wszystkie okna w mieszkaniu od północnej strony. Gdybym pomalowała na taki kolor to było by strasznie ciemno.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie również bardzo podoba się całokształt. Wieszak na słuchawki jest super. I ta lampka - czyżby ikea?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny kolor! ściany bardzo dobrze wyglądają a do tego genialny wystrój!

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny kolor! twój kącik zrobił się teraz taki proffesional :) ja jestem jeszcze przed zmianą, ale na pewno pójdę w biel i szarości bo biuro mam w sypialni wydzielone :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ, że pozostawiasz ślad w postaci komentarza...iszart

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...