Lampy tripod z drewna / zawieszenie pracy

 
 



Było ich Kochani... wiele :)
Małe, średnie i nawet takie duże, podłogowe
jak ta w moim salonie...
Pierwsza taka sztuka powstała
tylko dla mnie...
Ale nagle rozpisaliście się z prośbami
bym zrobiła komuś podobną,
mniejszą, większą...

Na pewno je spotkacie gdzieś w Polskich hotelach.
Gdzieś u swoich znajomych.
W pracowniach architektonicznych,
w cudnej pracowni mody Agnieszki Ładno w Warszawie
DOBRA MATERIA

Ten pomysł przerósł mnie samą.
 
 
 
Kochani przez pewien czas
nie przyjmę od Was żadnej rękodzielniczej prośby...
Ostatnie sztuki lampeczek czekają w blogowym sklepiku
klik tutaj
...ja oddaję swój cenny czas innej szalenie ważnej sprawie.

Wiecie jak ciężko mi o tym pisać ?
To bardzo bolesna decyzja.
Ale mam wielką nadzieję, że ten projekt powróci.
Najszybciej jak się da.
Łza się w moim oku kręci...
Ale nie poradzę sobie teraz ze wszystkim co do tej pory udawało mi się godzić.
 
 
 
Nie ukrywam - boję się...
Tyle się zmieni za chwilę, a przecież w sumie było tak dobrze...
 
Ale mam wielką nadzieję, że po włożeniu
odpowiedniego wysiłku
podołam temu czego się podjęłam
i za jakiś czas NOWE stanie się ZWYCZAJNE.
A ja odzyskam spokój.
I znowu zacznę toczyć krążki w moim garażu.
 
Wiem, że trzymacie kciuki.
Wiem, że lubicie deco-szufladę.
Za to Wam ogromnie dziękuję :)
 
Idzie wiosna i będzie można wyciągnąć graty przed dom.
Odmalować to co czeka na przemianę.
Zrealizować kilka nowych pomysłów DIY...
Tak, na to muszę znaleźć czas :)
Myślę, że dzięki racjonalnym decyzjom
tak właśnie będzie - nie odczujecie braku lampek tripod :)
I nim mrugniecie okiem ZWYCZAJNOŚĆ
zagoni mnie znowu do garażu :)
 
Wiecie jaki mam wielki ogród do ogarnięcia
po zeszłorocznych remontach ?
Wiecie ile starych mebli czeka w garażu na renowację ?
Ile w głowie pomysłów na grafiki i etykiety...
Może znowu bym coś potransferowała, uszyła ?
 
Tak, trzymajcie kciuki :)
I nie gniewajcie się, że przez jakiś czas Wam odmówię...
...z ciężkim sercem...
 
iszart
 
 



 
 
 
Na zdjęciach:
lampy tripod z drewna rękodzieło deco-szuflada
kosz metalowy domekprzylesie
pieczątki scandiloft

 

Komentarze

  1. Czasami potrzebujemy zmian w naszym życiu....niech wiec idzie ku lepszemu.
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ważne żebyś zadbała o siebie należycie, reszta się ułoży :)

    OdpowiedzUsuń
  3. będziesz miała dzidziusia? bo tylko taka sytuacja wymaga takiego "poświęcenia......" gratuluje nawet jeśli nie mam racji?:0

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne te Twoje lampy...mam nadzieję że szybko wrócisz do pełnej pary pracy bo widać że Cię to nakręca do działania jeszcze mocniej Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cokolwiek Cię teraz czeka - trzymam kciuki :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki aby wszystko ułożyło się tak jak chcesz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zadbaj o swój czas,dobre myśli kieruję w Twoją i Twoich bliskich stronę obiecuję poczekać tu na Ciebie,chyba,że mój Anioł Stróż zadecyduje inaczej.Prztulam delikatnie i do zobaczenia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne migawki! Ja również lubię lamy i lampki. I duże i małe.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana!!! Tylu ludzi uszczęśliwiliście Waszymi lampami!!!! Czas pomyśleć o sobie!!! Będzie dobrze trzymam kciuki :-*

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana trzymaj się i nie przejmuj, wszystko będzie ok, na pewno dasz radę.Powodzenia!
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem pod wrażeniem tego, co tu się dokonuje i pod wrażeniem tego, co dokonuje się w Tobie. Wspieram, aby radość Twoja była wielka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne lampy. Trzymamy kciuki, żeby wszystko się ułożyło.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna lampa. Ta stojąca jest świetna! Chyba zastanowię się nad zmianą swojej :P Siły w postanowieniach i decyzjach!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniała ta lampa. Niby prosta, niby takie nic, ale przynajmniej jest przytulna. Ja to myślę o zakupie podobnej tutaj https://www.interblue.pl/ , ale czas pokaże. Bo podobają mi się też skrajnie inne lampy, te z żarówką wiesz, w roli głównej. Zobaczymy, co kupię ;d .

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

DZIĘKUJĘ, że pozostawiasz ślad w postaci komentarza...iszart

Zobacz także...