przedpokój / lustro z PRL...

 
 
Lustro...jak za czasów PRL.
 
 

Nastąpiła pewna zmiana.
To była tylko kwestia czasu,
aby żółte lustro - opuściło tę ścianę...

Byliście PRZE-KOCHANI w doradzaniu mi
w sprawie żółtego lustra :*
klik tutaj
Dziękuję Wam za opinie i podpowiedzi...
Teraz też bądźcie szczerzy.
Wcale się nie pogniewam - jeśli powiecie
"już to żółte było lepsze..."

 

 
 Nastąpiła pewna wymiana.
Lustro rodem z PRL za moje żółte.
Są bowiem osoby, którym żółta rama
nie przeszkadza ;)
 
To lustro jest stare i ma swoją historię.
Wisiało wiele, wiele lat tam - skąd je zabrałam.
 
Przeglądało się w nim wiele kobiet każdego dnia.
Ale teraz - będzie służyło u nas
i kojarzyło się
z pewnym miejsce, czasem, z pewnymi ludźmi,
którzy pozwolili mi je przygarnąć
na wymianę.
 
Może Wam takie ramy źle się kojarzą ?
Te kształty i profile ?
Nie znalazłam w sieci
ani jednej wnętrzarskiej inspiracji
z tego typu lustrem...hmmm...?
Za to masę ogłoszeń o chęci sprzedaży podobnych modeli...
 
...
 
Za 30 zł wymieniłam w ramie lustro.
Bo stare lustro miało już pełno plam i odprysków.
 
Myślę, że ta rama - wyglądałaby też fajnie w kolorze...
...ale nie żółtym :)
W jakim ? ;)
 
Dziękuję za komentarze
iszart
 
 
 
 


Komentarze

  1. Ta żółta rama...faktycznie przypominała kości...Nowe lustro jest piękne ale ja bym osobiście od razu pokombinowała z kolorem...nie wiem pierwszy jaki mi przyszedł do głowy to miedziany-pewnie dlatego, że ostatnio mam fazę na miedź:)
    Ja mam bardzo stare lustro w pięknej drewnianej ramie-dużo mniejsze niż twoje. Muszę wymienić samo lustro bo nie da się w nim kompletnie przejrzeć ale znajomi nastraszyli mnie nie wiem czemu, że to jakieś chore pieniądze i się nie opłaca- a widzę, że jednak warto ulepszyć stare niż kupić nowe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wymiana lustra to nie jest jakaś straszna cena. Moja rada - szukaj jak najtaniej. Bo wiem już z doświadczenia, że szklarze są różni i ceny mają z kosmosu - od 100 do 200 zł za metr lustra. Ja znalazłam w moim mieście szklarza co mi to lustro wyciął "od ręki"....
      Miedziany kolor....o tak - dobry pomysł :) Mam taką farbę nawet :) Dziękuję :)

      Usuń
  2. I to jest właśnie właściwe lustro na właściwym miejscu ;) Jest przecudowne, jest boskie.Kocham Prl, mam trochę mebli z tej epoki.Oczywiście odnowionych;) Nic bym z nim nie kombinowała bo jest idealne.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak!
      Ono mi się z czymś kojarzy... Już wiem! Moja babcia takie miała, tyle, że owalne.

      Usuń
  3. piękne lustro. ja takiego szukałam bardzo długo, kojarzą mi się te lustra z babcią, rodzicami i rodzinnym domem. ale właśnie oferowane na wyprzedażach miały strasznie poniszczone lustra, a jakoś nie wpadłam na to, żeby kupić ramę i wymienić środek. koniec końców mam duże owalne lustro z IKEA, które ma właśnie czarną metalową ramę w takie esy-floresy jak te lustra z prl. i ja bym koloru nie zmieniała. tu akurat pasuje mi taka czarna, klasyczna

    OdpowiedzUsuń
  4. Lustro jest piękne! Sama mam takie gdzieś odłożone ze Starego Rancza. Moim skromnym zdaniem nic bym z nim nie robiła - takie wersji oryginalnej ładnie koresponduje z ciemnymi wykończeniami komody.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja pierwsza myśl- Teraz jest bajka! Nic bym nie kombinowała i nie ulepszała
    Pięknie jest
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. To lustro jest fantastyczne. :-) Rama w każdym metalicznym odcieniu będzie wyglądała dobrze, chociaż najbardziej podoba mi się czarna. :-) Pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobne nadal wisi u mojej mamy w przedpokoju, jest fajne i wcale nie spieszymy się do jego wymiany. Czarne podoba mi się ale ja lubię ten kolor, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. W domu rodzinnym na strychu mam identyczne i też mam zamiar go zabrać i odkurzyć od zapomnienia... :) Mnie ta rama bardzo się podoba i dołączają do tego jeszcze moje wspomnienia z dzieciństwa :) U Ciebie idealnie rama i lustro się odnalazło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie u babci wisiało w przedpokoju :D I jak tak teraz wracam do niego myślami, to wydawało się okropne :P a tu proszę, wisi w nieco innej przestrzeni, z innymi meblami i wygląda doskonale! Czarne jest piękne, ale na tle tej szarej ściany, na jednym ze zdjęć, wyglądałoby genialnie w miedzianym kolorze, tak jak pisała któraś z dziewczyn.

    OdpowiedzUsuń
  10. też piękne, ja zostawiłabym takie jakie jest, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. u moich teściów wisi w tym stylu:)) -mają one swój niezapomniany czar:)) te lustro idealnie pasuje:))))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie lustro w czarnej ramie miałam w domu rodzinnym :) także dla mnie super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak , zdecydowanie lepiej niż te żółte...pasuje idealnie i świetnie wygląda w takim kolorze jakim jest :) Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podobne lustro wisi u moich rodziców, mi się podoba!!! chociaz mama wymieniłaby je przy pierwszej okazji ;)
    Może miedź? Ale czarne też dobrze pasuje..
    Pozdrawiam Dżasta :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Koloru nie zmieniaj, a lustro pokazuj częściej bo u mnie w domu - podobnie jak u innych było takie ja miałam jeszcze półeczkę na której leżał zielony grzebień.
    w sobotę po kąpieli rozczesywałam przed takim lustrem włosy a z kuchni wydobywał się zapach ciasta i wszyscy czekaliśmy na sobotnie kino w jedynce oj co to były za czasy............
    Śliczne lustro i pasuje bardzo
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Też takie mieliśmy jak byłam dzieckiem :) Oj, tak sentymentalnie mi się zrobiło :) To lustro zdecydowanie wygląda lepiej niż to żółte. Jest piękne i nie zmieniaj koloru, czarne najlepsze i pasuje bardzo do komody :) A ,że ludzie takie sprzedają?---- bo się nie znają! Masowo wyrzucają stare przedmioty (dobre i solidne), żeby zastąpić je nowoczesną tandetą. Uwielbiam targi staroci- można tam znaleźć prawdziwe perełki za śmieszne pieniądze :))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Według mnie jest dobrze...pasuje do tego kacika.....pasowałby tu na odlodze duzy metalowy czarny lampion...mam taki ...z szybami....od razu mi to przyszlo do glowy....:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. tak coś czułam że to żółte nie skradło Twego serca
    Ja bym zostawiła klasyczne czarne
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Mamy takie u babci! owalne! ale u Ciebie wygląda jakoś zupełnie inaczej niż tam. jak wiele zmienia kwestia całej reszty wnętrza. chyba zostawiłabym takie jakie jest. nic nie zmieniaj :)

    OdpowiedzUsuń
  20. mi sie czarne podoba, pasuje do wnetrza :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Lustro u Ciebie prezentuje wspaniale. Rama jest o wiele fajniejsza od poprzedniej. Nic bym nie zmieniała:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

DZIĘKUJĘ, że pozostawiasz ślad w postaci komentarza...iszart

Zobacz także...