o moich lampach...

Kochani...
 
wczoraj zdążyłam tę informację zostawić tylko na profilu FB,
dziś - zasyłam ją także do Was.
 
Z okazji mojego - wciąż trwającego - świętowania
2-giej rocznicy istnienia bloga
deco-szuflada
 
organizuję darmową wysyłkę lamp dostępnych
w zakładce FOR SALE 
 
Jest 5 lamp do wyboru.
5 różnych abażurów.
Mogę też domalować do podstawy "skarpetki" - białe, czarne, szare...
 
ZAPRASZAM
 
 
 
Rok temu - jedną z takich lampek
stworzyłam wyłącznie dla siebie.
 
Ot tak, spontanicznie.
 
Po prostu - podobał mi się model lamp TRIPOD.
Ale cena w sieci - zdecydowanie była nie dla mnie.
Dar Boży - zdrowe ręce, odrobina wyobraźni i ... pomoc męża...
i tak oto rok temu powstał pierwszy  tripod...
Proste rękodzieło z drewna.
Pamiętacie to ? -> klik tutaj
 
Od tego czasu - wiele moich lampek popłynęło w świat
i ozdabia Wasze domowe kąty...
...wiecie jakie to miłe - dla takiej osoby jak ja ?
 
 
 
Wersji lampek było wiele...
Ale z reguły - woleliście woskowane, surowe drewno.
Właśnie takie lampy odpowiadają mojemu stylowi...


 
Ja ostatnio pobawiłam się w ozdobienie abażuru
pisakami do tkanin
I teraz w mojej sypialni "mieszka"
tripod z nieco szalonym, nierównym wzorem
ekspresja wprost spod mojej ręki :)



 Kochani - zasyłam Wam życzenia pięknej niedzieli...
piszcie maila - jeśli chcecie skorzystać z darmowej wysyłki
 
Pozdrawiam Was
iszart


Komentarze

  1. Piękne są te Twoje lampy :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Są niesamowite. Czaję się na jedną z nich. Mam nadzieję, że niebawem będę mogła pozwolić sobie!
    Pozdrawiam,
    Katarynka

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne... Mają tyle w sobie...
    Chciałabym mieć taka... Może się skusze:-)

    Pozdrawiam...
    Zapraszam również do siebie na konkurs :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne lampy..oryginalnie ślicznie.milej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne są te lampy, piękne w swojej prostocie !
    A abażur wyszedł cudnie !!!!!!! Myslałam o pomalowaniu białego wazonu w jakiś taki wzorek.
    pozdrawiam i miłej niedzieli, piękne naprawdę piękne lampy !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się skusiłam, mam nadzieję, że nie za późno bo o Twojej lampce marzyłam już bardzo długo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czyli można smiało stwierdzić, że Twoje lampy robia karierę :)
    Ta z Twoimi malunkami tez piękna!

    pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam te Twoje lampy. U mnie już miejsca brak, ale może po remoncie... Super!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Lampy piękne a ja sama jestem szczęśliwą posiadaczką takiej pięknej lampki od Iszart :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. U Ciebie jak zwykle pięknie i magicznie:))) Lampy cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem tu dopiero od paru dni, ale jestem zachwycona pięknymi przedmiotami, które tworzysz! Dla żółtej lampki już upatrzyłam miejsce ;), stoliczek koniecznie chcę mieć, a stolik ze zdejmowanym blatem to po prostu mistrzostwa świata! Jesteś szalenie utalentowana! Pozdrawiam ciepło i gratuluję talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekne sa Twoje lampy :) Jeej to juz rok minal od pierwszej Twojej lampy ?! Niesamowite !!! Pieknego Tygodnia Izus Ci Zycze :) Ciesze sie Baardzo ,ze przesylka do Ciebie dotarla :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja pamiętam doskonale. Podziwiałam wtedy, jak i teraz. Są niesamowite. Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów i rozwoju Deco-szuflady.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super te lampy. Ja też niedługo obchodzę drugą rocznicę w sieci, z tego powodu chciałam zaprosić do mnie na małe candy.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne podsumowanie Twoich prac z lampami. To najlepszy biznes, gdy rodzi się z pasji i serca :) Powodzenia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładnie wyszedł Tobie abażur do lampy :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne rzeczy robisz. Pozwoliłam sobie ukraść Twój pomysł na pięciokątne podkładki. Zrobiłam dwie na własny użytek. Mam nadzieję, że się nie pogniewasz. Post podlinkowałam do Twojego bloga. Zajrzyj proszę i zobacz jak inspirujesz:) http://gosiago-scrapki.blogspot.com/2014/11/drewniane-podkadki.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Super sa te Twoje lampy . strasznie mi się podobają :) Zapraszam do mego małego świata http://misschic82.blogspot.com/. Serdeczności przesyłam i z niecierpliwością czekam na kolejny post.

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej, piękne te Twoje lampy :) Szukam teraz czegoś oryginalnego i podsunęłaś mi pomysł, żeby może samej spróbować? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

DZIĘKUJĘ, że pozostawiasz ślad w postaci komentarza...iszart

Zobacz także...