7 października 2014

BLACK GOAT w wersji MINI

 W tej małej wersji to się zakochałam chyba najbardziej.
Moja córcia zresztą też...

Black Goat mini
Czarny mini koziołek.



Najwięcej funkcji spełnia w pokoju córki.
I do siedzenia i do organizowania po-przedszkolnych herbatek.  


U pewnej osoby - niedługo stanie taki w przedpokoju.
U jeszcze innej - w kuchni...

...

Uśmiechajmy się do małych spraw, wydarzeń, do małych rzeczy...
Bo to one budują wielką codzienność.
Udanej środy !
keep smile :)

Iszart






14 komentarzy:

  1. Super się prezentuje !
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale słodka kozunia!! Pomysłowa Dobromirka:*

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne są te Twoje koziołki bez względu na rozmiar a i nazwa pasuje jak ulał :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudniasty!!! Zachorowałam na niego!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz całkowitą rację...i ja uśmiecham się do małych spraw...z dużych też się cieszę...generalnie cieszę się ze wszystkiego ;-)...uśmiecham się więc do Twojego mini mebelka. Dobrego dnia dla Ciebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. super i tak na pierwszy rzut oka na nóżki skojarzyło mi się ,że ma skkarpeteczki brązowe:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest rewelacyjny i muszę przyznać, że trafnie go nazwałaś :P Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealny! Boskie jest zdjęcie, na którym służy jako stól do maleńkiej zabawkowej zastawy. Rewelacyjnie wykonany jest ten koziołek! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ, że pozostawiasz ślad w postaci komentarza...iszart

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...