Ilość gości na stronie:

7 listopada 2012

GRAFIKA DO TRANSFERU I DECOUPAGE

Witam moich czytelników...



Zapraszam PO WIĘCEJ GRAFIK do zakładki (u góry strony)  
MOJE GRAFIKI - POBIERZ
lub do etykiety (po prawej stronie)  
GRAFIKI DO POBRANIA



Poszukiwanie grafik w sieci jest dla mnie sporą przyjemnością. To trochę jak szukanie inspiracji.Poniżej zamieszczam kilka - przydatnych zwłaszcza do transferowania. Wyszukałam je w internecie i poprzerabiałam na własny użytek.


 Te grafiki zrobiłam po części sama w programie graficznym tzn. ramkę ściągnęłam z sieci z blogu (http://namoimpoddaszu.blogspot.com/2011/09/32-etykiety-do-przypraw.html), natomiast napisy wstawiłam już sama.



Ponieważ w tym roku po raz pierwszy udała się nam domowa produkcja wina, więc stworzyłam na nasze "alkoholowe przetwory" etykiety...
Tłumacząc z francuskiego napis oznacza, że jest to wino słodkie, z 2012 roku, pakowane (butelkowane) w miejscu produkcji (co jest oczywiste przy produkcji domowej :) )


Poniższe grafiki są moimi przeróbkami etykiet francuskich perfum i win
Większy format do pobrania oraz inne grafiki w zakładce u góry bloga - MOJE GRAFIKI - POBIERZ.





A tu wykonane przeze mnie napisy w programie graficznym.



korona pochodzi ze strony velvethouse.pl



A na koniec mała lekcja tworzenia odbicia lustrzanego grafiki (wiem, że nie każdy to potrafi robić, choć jest to banalnie proste no i niezbędne przy tworzeniu transferu z napisem)

Potrzeba grafikę i program PAINT

Otwiera się grafikę w tym programie.
Następnie wybiera się opcję:
Obraz -  Przerzuć/Obróć... - Obróć o kąt 180 stopni - OK
Następnie znowu:
Obraz - Przerzuć/Obróć... - Przerzuć w pionie - OK
Zapisujemy obraz i mamy gotowe odbicie lustrzane do transferu.

Poniżej odwrócony obraz zegara - gotowy do transferu po wydrukowaniu...
axnadi.gallery.ru

25 komentarzy:

  1. Ladne grafiki i mooze sie kiedys na to skusze,aby sprobowac czy i ja bym potrafila zrobic nakleic jakas :) hmm najchetniej to bym wpadla na to winko :) takie najlepsze wlasne :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. No popatrz, a ja się zastanawiałam skąd wszyscy mają te łyżki i widelce na tkaninach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wygląda czcionka, którą wybrałaś, etykiety nabrały całkowicie innego charakteru. Cieszę się, że przydały Ci się i że się zainspirowałaś. Zapraszam częściej na moje poddasze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne dekory, juz kilka sobie zapisałam ;) Wykorzystam !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdradź proszę jak się transferuje na drewno. Masz cudne rzeczy tu zamieszczone,piękne, bardzo mnie się podobają:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ann jeśli chcesz dowiedzieć się czym i jak transferuję - zachęcam do odwiedzenia mojej zakładki DIY gdzie pokazuje przepis na lampę shabby chic z transferem (oraz dokładny opis jak zrobiłam transfer na drewnie). Pozdrawiam

      Usuń
  6. muszę spróbować takich cudaszek...zarażasz niemiłosiernie:)
    Pozdrawiam Cukierkowa Aga:)
    awilinska5@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. grafki można odbić na ogół w każdym programie graficznym skrótami Ctrl+Shift+H albo Ctrl+Shift+V

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też się rozochociłam i nabieram pewności siebie, że może i mnie się uda.
    Pozdrawiam
    Kasia - kat-sar (kat-sar@o2.pl)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj!
    dziękuję za ciepłe powitanie:).
    Moja droga sprawiłaś mi wielka frajdę tym postem bo ja właśnie nie umiałam robić odbicia lustrzanego, wiem, wiem wszyscy to umieją! Dzięki Tobie ja należę do grona potrafiących to uczynić!
    A tak na marginesie to cholernie zdolna bestia jesteś i pomysłowa jak diabli. Nie ściągam butów ZOSTAJE!!!!
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam
    jestem tu po raz pierwszy i skopiowałam sobie kilka rzeczy w lustrzanym odbiciu. Kto wie może kiedyś wykorzystam. Wielkie dzięki. Pozdrawiam
    Krysia

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawe i inspirujące :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wykorzystam bo właśnie zaczynam przygodę z transferem

    OdpowiedzUsuń
  13. genialny blog! świetne grafiki, mnostwo informacji i inspiracji. bede tu czesto zagladac

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne!!! już dodaję do obserwowanych! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne są Twoje prace! Dziękuję za możliwość skorzystania z grafik.

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam,
    A jak wykonać lustrzane odbicie napisów tworzonych samodzielnie?Do tego nie doszłam,mogę liczyć na pomoc w tej kwestii? Też podziwiam Twoje wyczyny i miło,że udostępniasz grafikę /nie wszyscy są tak mili/ dziękuję, pozdrawiam i obserwuję od dziś!
    aniafed

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Aniu, powyżej w tym poście masz opisaną instrukcję tworzenia odbicia lustrzanego, pozdrawiam i zapraszam także do zakładki u góry bloga MOJE DIY, isza

      Usuń
  17. świetne masz wielki talent:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. BOSKIE SĄ TE GRAFIKI :) JAKIEGO OŻYWASZ PROGRAMU DO OBRÓBKI?

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne grafiki,pozwolę sobie skorzystać :) Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam!!! Boska jesteś za te porady. Zostaję i inspirację czerpię dalej ;)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ, że pozostawiasz ślad w postaci komentarza...iszart