The Silence Journal / after

THE SILENCE JOURNAL









lampion Varg3 AgnethaHome

Komentarze

  1. Kurczaki, natchnęłaś mnie, żeby upiec jakieś ciasto...
    (Ależ bym się rozsiadła u Ciebie, tę kawkę wypiła, ciacho skubnęła... :P)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia prześliczne. Klimatyczne i naturalne, jestem pod wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia. Niby proste rzeczy, ale zdjęcia fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna aranżacja i zdjęcia...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  5. Trafiłam tu z deccoria :) Bardzo podobają mi się Twoje zdjęcia. Będę częściej zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna sprawa. Świetne zdjęcia. Bardzo mi się podobają. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba. Zwłaszcza to ciasto na ostatnim zdjęciu :D
    A tak zupełnie serio to bardzo ładne fotki, jak zawsze zresztą :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż ślinka cieknie gdy widzi się takie ciasto, czasami artystyczny nieład jest początkiem wielkiej wizji nowej aranżacji, liczy się oczywiście kreatywność która jest tutaj ukazana na wysokim poziomie pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne zdjęcia, widać wkładasz w to trochę pracy by dopieścić każdy szczegół na fotografii

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjęcia! Bardzo mi się podobają. Lubię tu wpadać co jakiś czas żeby obejrzeć coś ciekawego.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Również bardzo mi się podoba. Widać fachową rękę na tych zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjne zdjęcia, mają klimat i ukazują doskonały design. Masz oko i artystyczna duszę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne i klimatyczne pomieszczenie. Jakoś zawsze bałam się ciemnych barw - w sensie, że będzie ciemno w pokoju.

    OdpowiedzUsuń
  14. Te zdjęcia coś w sobie mają... faktycznie poprzednicy mają rację masz wielki talent i dobrą rękędo robienia zdjęć! Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgadzam się. Fajny klimat oddany został na tych zdjęciach. Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. To taka popołudniowa kawka z ciastkiem i coś do czytania fajny bardzo fajny motyw.

    OdpowiedzUsuń
  17. Super zdjęcia ! Na prawdę zrobiło to na mnie wrażenie jak można fajny kadr uchwycić z takich prostych elementów

    OdpowiedzUsuń
  18. Super wpis! Czekam z niecierpliwością na kolejne. Lubię tu wracać, bo zawsze jest coś ciekawego do przeczytania. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Styl bardzo fajny podobają mi się te zdjęcia. Jest styl mega fajny i daje to świetny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  20. Faktycznie wszystko klimatycznie i wszystko do siebie pasuje. Czyli dokładnie tak jak powinno to wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

DZIĘKUJĘ, że pozostawiasz ślad w postaci komentarza...iszart

Zobacz także...