4 grudnia 2016

Świąteczny stroik z wieszaka. Mój drewniany, szary dom.


GRUDZIEŃ.
Grudzień. Uwielbiam grudzień. Od początku do samego końca jest cudowny.
A jeszcze jak natura pobłogosławi śniegiem - mój zachwyt nad grudniem sięga zenitu.
Uwielbiam otulać się w szale, koce, spędzać wieczory przy ciepłym kominku, słuchać trzasku ognia.
Planować prezenty i je kupować. Szykować Świąteczne menu. A w finale - celebrować Bożonarodzeniowe zwyczaje. Spotykać ludzi, którzy pojawiają się w rodzinnych stronach tylko w ten czas. I uwielbiam śpiewać kolędy. Wsłuchiwać się w ich treść.
W domu - powoli pojawiają się klimatyczne dekoracje. Oczywiści wykonane RAZEM.
Grudzień to właśnie taki miesiąc wyjątkowego bycia RAZEM.







MÓJ DREWNIANY DOM.
W tym roku nie zrobiłam schodów do domu. A to dlatego, że nie mam na nie pomysłu.
Stoją sobie golusieńkie, betonowego - już drugi rok. A ja nadal szukam pomysłu na schody do mojego starego, drewnianego domu.
W sercu marzy mi się drewniany taras i drewniane schody...
Ale to sprawdza się dobrze chyba tylko na zdjęciach.
Mój plan na rok 2017. Dokończyć schody. Może Wy macie jakieś pomysły, doświadczenia i rady w tej materii ?
Póki co - omiatam ten kąt przed domem i szykuję dekoracje na zewnątrz.



ZRÓB SAM.
STROIK ŚWIĄTECZNY.
Jak zrobić stroik świąteczny?  Stroik do zawieszenia na drzwi, na ścianę. Prosto, tanio i szybko?
W moim domu co roku - na Boże Narodzenie - wieszam stroiki i wianki. Wieszam je zarówno na zewnątrz domu jak i w środku.
W tym roku stroiki powstają z metalowych wieszaków.
Wieszak ozdabiam małymi gałązkami igliwia. Mocuję je za pomocą złotego drucika.
Do ozdobienia stroika używam drewnianych korali, sznurka ozdobnego i wypiekanych niedawno pierniczków.
Bardzo podoba mi się taki stroik jako alternatywa dla tradycyjnych wianków z igliwia czy szyszek.
Stroik pięknie pachnie nie tylko igliwiem, ale też domowymi pierniczkami.







KRATA. BORDO. CZERWIEŃ.
W tym roku z wielką przyjemnością wracam do kraty. Do czerwieni i bordo.
Zarówno w modzie jak i domowych aranżacjach.
Krata w połączeniu z jeansem, czernią, drewnem, brązami, szarością, złotem...
Planuję uszyć poduszki do salonu w tych zestawach. Mam nadzieję znaleźć na to czas.
Materiał czeka już długo.
...
Pozdrawiam serdecznie czytelników. Dziękuję, że wiernie jesteście ze mną tyle lat :)
iszart



16 komentarzy:

  1. Coś wspaniałego, te kolory,ten klimat.Magia dosłownie namacalna.Pozdrawiam i to ja dziękuję że jesteś dla nas tak długo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciepełko i przytulność bije z Twoich zdjęć : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam twój ból z tymi schodami. Mam to samo ;) Kompletnie nie mam pomysłu i stoją sobie takie golusieńkie, i czekają na lepsze czasy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo klimatycznie u Ciebie, a stroik jest super. Prosty i śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł na stroiki zwieszaków. Po prostu rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na stroik na wieszaku nigdy bym nie wpadła, a przecież jest tak super prosty! fantastyczny pomsył!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny stroik, prosty w wykonaniu i efektowny! Co do schodów, to się nie znam, ale grudzień także uwielbiam :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. W prostocie moc.jest pięknie.Kratka wpisuje się w klimacik.Alicja

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny, bardzo ciekawie wykonany :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś genialna z tymi swoimi fotkami. Magia zdjęć mnie zaczarowała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny! W ogóle przepiękne kadry <3 Jaką mają w sobie magię! Atmosferę zimy i Świąt <3
    Cudne!

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznie to wszystko razem się prezentuje :) naprawdę bardzo sprytny świąteczny trick :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapytana - odpowiadam: moje oko widzi tylko kamień na tych schodach. Naturalny, cięty kamień.
    Drewno i kamień to bardzo klasyczny i piękny w swej prostocie duet.
    Kadry piękne. Lubię Twoje zdjęcia :) Wesołych Świąt!
    Ściskam. Małgorzata

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie wpadłabym na pomysł, żeby z wieszaka zrobić bazę do świątecznego stroika. Brawa za kreatywność, bo końcowy jest naprawdę mega!

    OdpowiedzUsuń
  15. Stroik ekstra! Czasem proste rzeczy dają zdumiewający efekt!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne zdjęcia-taki grudniowy klimat niosą... Ja w tym roku planuję powiesić wianek na zewnątrz, chociaż mieszkam na parterze kamienicy w dzielnicy hmmm...
    Taki bożonarodzeniowy eksperyment-ile wianek powisi... Może się zdziwię i powisi długo :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ, że pozostawiasz ślad w postaci komentarza...iszart

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...