20 czerwca 2016

w co, gdzie i jak się ubrać ?




Dziś chciałam Wam trochę "pomodzić" ;)
Opowiem o moich ulubionych markach.
Oraz o tym - w co ubieram się każdego dnia.

...

Od kiedy zmieniłam pracę (prowadzę aptekę)
i czas prywatny skurczył się do minimum,
bo zmieniły się moje godziny pracy,
przerzuciłam się całkowicie na zakupy internetowe.
Kiedyś to było dla mnie nie do pojęcia,
jak można "ubrać się" przez internet...
Ale nauczyła mnie tego moja mama (tak, tak :),
że przez internet można kupić wszystko.
I ubrać się bez ryzyka, że będzie za ciasne, za duże, brzydkie...
Po prostu można to oddać.
I to za darmo np. w sklepie stacjonarnym.
Możliwości jest całe morze....
Trzeba chyba do tego przekonać się na własnej skórze :)
Nauczyć się doceniać ten typ zakupów.
I umieć radzić sobie ekspresowo z nietrafionym towarem.
Ja doceniam takie zakupy.
Nienawidzę galerii handlowych.
Tłumów, łomoczącej w tle muzyki,
kolejek do przymierzalni, straconego czasu na przesuwanie wieszaków.
Wolę posiedzieć w domu niż jechać na zakupy.
Spożywcze - robię w małych sklepikach.
Doceniam kontakt z ludźmi jaki wtedy mam.
Unikam galerii handlowych i wielkich marketów
jak ognia...
I unikam jak ognia zakupów w niedzielę !
Choć teoretycznie - dla zapracowanych jak ja - niedziela to idealny dzień
na zakupowe szaleństwo.

Kilka lat pracowałam w niedzielę,
wracałam do domu ok godz. 21.
I doceniam, że teraz mam KAŻDĄ niedzielę wolną.
Uwierzcie - to rarytas.

...





Na zakupy internetowe wybrałam sobie marki,
które mają dopasowane do mojego stylu wzornictwo.
Dobrą, lekką bawełnę.
Darmową wysyłkę przy niewielkich kwotach.
I proste zasady zwrotów.
Najczęściej - wystarczy oddać w sklepie stacjonarnym za darmo.
No i są na moją kieszeń.
Oczywiście zakupy robię głównie podczas SALE.
Czasem też warto latem kupić ciepły, gruby sweter
w bardzo atrakcyjnej cenie.
A zimą - wiosenną sukienkę.

Poniżej jeansowa sukienka z odkrytymi plecami.
Nosi się ją świetnie, bo jeans jest lekki i zwiewny.
No i ma długość przed kolano
co ja bardzo cenię.
Minus - pewnie będzie w praniu farbować !






Bluzka, która jest jak przysłowiowy namiot :)
Ukrywa krągłości, eksponuje dekolt.
Miękko opada na ramiona.
Uszyta z bardzo delikatnej, przewiewnej bawełny.
Obszyta koronką na rękawach i przy biodrach.
Zestawiam ją z wąską, czarną spódniczką
i trampkami.
I kosztuje tylko 29 zł. :)
Modelka na tym zdjęciu ubrana jest
bardzo w moim stylu.
Spódniczka jedynie dla mnie zbyt krótka
i nie noszę takich butów latem :)


A ta torebka - plecak - to takie małe szaleństwo.
Ukłon w stronę etno.






Moja ulubiona koszula tego sezonu.
Tylko dzięki temu, że ma te postrzępienia...
Nie jest już taka oczywista.
Do tego skórzana bransoletka
i szorty, jeansy, zamszowa spódniczka...





Czas na mało praktyczne buty...
Co tam...za to jakie wygodne :)
I jak świetnie wyglądają na nogach :)

Do moje listy ubraniowej dodać muszę też kapelusz.
Okulary. Jeansową kurtkę (mam taki egzemplarz od kilku lat,
chyba nigdy nie wyjdzie z mody :)
Prostą biżuterię.

...

Zakupiłam sobie też szkicownik
z postarzanymi kartkami...
Coś mi chodzi po głowie rysowanie :)



A to moje ukochane porteczki
szare jeansy z wyyysokim stanem.
Też kupiłam je przez internet.

...

Mam też taką zasadę, że jeśli z czymś trafię
i rozmiar, fason - okazują się idealne dla mnie
dokupuję wersje w innych kolorach.
Ale ogólnie bazą mojej szafy są jeansy,
białe koszulki i czarna, wąska spódnica.

...

W mojej garderobie nie znajdziecie szpilek.
I setki butów.
Wszystko z umiarem, minimalistycznie.
Pozbywam się regularnie tego co już przeżyło swój czas.
Poniżej znajdziecie wymienione marki w których się głównie ubieram.

Pozdrawiam serdecznie czytelników.
Napiszcie jakie jest Wasze podejście do mody
i ulubione sklepy...
iszart







Na zdjęciach:
HandM
Stradivarius
sukienka, szare jeansy Promod
trampki, torba, koszula Bershka
skórzana bransoletka, biała koszulka z zamkiem, biała koszulka z koronką Medicine

ołówki czarne Jysk
notes A4 do szkicowania Empik
Zdobycze - bransoletka ze szklanych koralików, pasek ze skóry, lustro pięciokątne
puzderko miedziane - rodzinna pamiątka


6 komentarzy:

  1. Masz fajny styl.
    Nie znosze kupowac dla siebie.
    Duży paluch w kieszeni, to tak jak ja.
    Super fotki.

    OdpowiedzUsuń
  2. :-) też jestem fanką zakupów przez internet. Moja szafa jest podzielona na dwie części - do pracy i normalne ciuchy:-) Jedyne co zauważam wspólnego pomiędzy tymi strefami to kolory - wciąż te same biel czerń szarości niebieski.... Wolę jedną porządną rzecz niż 3 byle jakie i to się sprawdza
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez już od kilku lat staram się kupować klasyczne rzeczy w dopasowanych do siebie kolorach. Taka klasyczna baza pozwala nam na dokupienie od czasu do czasu do niej czegoś bardziej szalonego- modnego tylko na sezon. Dzięki takiemu systemowi mam rzeczy, które leżą w mojej szafie od kilku lat i zawsze będą na czasie. Wystarczy umieć je zestawić z czymś nowszym. P.S. najbardziej podoba mi sie koszula. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz ciekawy styl Iza;-)
    Ja wole zakupy tradycyjne, choć moją zasadą jest : Nie miec za dużo rzeczy - mieszczę się na wszystkie sezony z kurtkami i płaszczam w jednej średniej wielkości szafie i ZAWSZE mam się w co ubrać.
    Moim patentem sa ubrania-bazy, do których zmieniam dodatki, buty, apaszki, torebki.
    Poza tym lubię second-handy żeby wyszperać coś oryginalnego, ale tez nie za czesto i nie za dużo. No i regularnie w szafie sprzątam, przeglądam, i wyrzucam -oddaję-sprzedaję to , w czym nie cgodze od dłuższego czasu. Mam porządek w szafie i dzięki temu też trochę w ...głowie ;-)
    Piękne zdjęcia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. I wszystko w realu wygląda znakomicie :) ja mam 100 wiatrów w głowie - zwłaszcza jak trafiam do second heandu i kupję za 50 zł walizke ciuchów :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ, że pozostawiasz ślad w postaci komentarza...iszart

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...