tripod lamp








...

To wielkie szczęście gdy człowiek odkrywa w sobie pewien spokój. Dojrzałość.
Nie ma już emocji związanych z akceptacją.
Dojrzały człowiek docenia tu i teraz.
I dojrzały człowiek wie, że pieniądze nie rosną na drzewach,
ale trzeba się mocno napracować by coś mieć.
Dojrzały człowiek wie, że kropla drąży skałę
i każdy najmniejszy czyn i słowo ma znaczenie.
Dojrzały człowiek toleruje i wybacza.
I kocha. Nareszcie kocha nawet siebie...

...

Powstało kilka lamp tripod.
Tylko kilka (szare, białe, czarne abażury).
Kto chętny - zapraszam do kontaktu.
Bo nie wiem kiedy znowu nadarzy się okazja,
by coś powycinać w drewnie :)

Serdeczności
iszart




Komentarze

  1. W takim razie ja w takim razie ciągle dojrzewam :) Ale już chyba w tej kwestii osiągnęłam. Piękne zdjęcia i jak zwykle wspaniała lampa. Żebym ja miała gdzie taką postawić...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Te Twoje lampy są przecudowne. Dobrze, że znalazła się chwilka, by je wykonać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lampy są fajne - ale ja i tak patrzę tylko na budzik - może dlatego że też sama szukam zegarka... i ciągle na jaiś kukam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna lampa, ale ta szafeczka wow cudna. Wszystkie Twoje zdjęcia piękne. Pozdrawiam cieplutko i uściski przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba szafeczka, jest śliczna a lampka super do tego pasuje.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

DZIĘKUJĘ, że pozostawiasz ślad w postaci komentarza...iszart

Zobacz także...