wielkanoc

Pierwsze liście w moim ogrodzie.
I trawa jakaś taka - soczystsza.
Wiosna!
 
Ale jaja!
Bo nie ma śniegu.
Ani grama.
 
Bez skrępowania więc jaja osadziły się w moich aranżacjach.
 
 
 
Ażurki to dzieło fabryki (na pewno chińskiej;).
Ja je tylko pomalowałam.
 
Kokardki to...
...skrawki firanki LILL from Ikea.
 
Z pasków tej firanki można tworzyć cuda.
Świetna do formowania kokard, gniazd na pisanki,
do zaplatania warkoczy ozdobnych, tworzenia pomponów...
...hmmm...:)
 
 
 
Lekko, zwiewnie, przeźroczyście...
 
 
Bloguję rok z ogonkiem,
więc wspominałam właśnie
 o czym pisałam dokładnie rok temu
 
i wiecie co?
Rok temu o tej porze był w zasadzie
tydzień przed Wielkanocą.
Lepiliśmy Wielkanocne zające ze śniegu
i z utęsknieniem czekaliśmy na pierwszy powiew wiosny.
 
 
 
Rok temu mój wielkanocny stół
tonął w zieleni, bieli i fioletach
a na stole panowały wylakierowane na błysk, kwiecisto-reliefowe wydmuszki
 
 
 
W tym roku...
...
 
A pisanka z motylem
to prezent dla mnie
 od blogowej koleżanki Pauliny,
która tworzy ręcznie malowane cuda
 
Precyzja formy motyla
wprawia mnie w zachwyt.
Paulina przepięknie maluje:)
 
 
 
 
Cudownego weekendu Kochani!
iszart
 
P.S. - logo zabawa we współpracy z przydasiowo.pl
powoli dobiega końca...wyniki tuż, tuż...
 




Komentarze

  1. świetnie udekorowana lampa, wygląda bardzo wiosennie! Podoba mi się, jest naprawdę super!

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze że w tym roku wiosna tak szybko przyszła :-)))

    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  3. kolejnych wspanialych lat blogowania Ci zycze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) Mam nadzieję, że ta przygoda jeszcze trochę potrwa:)

      Usuń
  4. Gratuluję roczku :D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję Izo roczku! Twój stół bardzo mi się podoba-jest zarazem i prosty i bogaty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję roczku!
    Lampa wygląda wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję roczku. Aranżacje przepiękne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie to wszystko wygląda :) jajeczko z motylem przepiękne :)))
    pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  9. Już chyba wiem, co zrobię z resztą firanki Lill ;). A u Ciebie już Wielkanoc, widać nie możesz się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne stylizacje. Strasznie podobają mi się te jaja z motylami. Sama kombinuję jak tu zrobić takie pisanki z motylami - bo namalować to nie potrafię. Widziałam, że niektórzy naklejają kalkomanię, ale nie widziałam nigdzie takich z motylkami. No cóż kombinuję dalej...

    OdpowiedzUsuń
  11. Kokardy z tej firanki wyglądają przecudnie! Wiosenny masz żyrandol, i to jak! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. po prostu slicznie ;-)))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  13. ach ale dekoracje fajne i motylek sie wkomponował bardzo ciesze się ze przypadł do gustu :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Nawet lampa może być stroikiem :) Super są te ażurowe jaja,nie wspomnę już o tym z motylkiem-przepiękna robota! U mnie na razie ,jeszcze tak nieśmiało ,jedno jajo zawisło ;p
    Miłego weekendu ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Ach jak takie małe drobiazgi cieszą na wiosnę :) oby juz bylo coraz cieplej i sloneczniej :) piękności pokazujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. U Ciebie już Święta cała para....Pa,,,,,

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale ładnie!! ;-)) Kropeczki są śliczne, ja w tym roku też postawię na odcienie niebieskiego! ;-))
    Piórka, jajka - cudownie, że czuć już wiosnę.. ;)

    Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  18. ale śliczne jajo z motylkiem

    Jesteś na mojej liście blogów wiec będę tu często, Zapraszam również do siebie , do czytania i komentowania, zorganizowałam również candy http://lesia-rekodzielo.blogspot.com
    Zapraszam Serdecznie i Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale już świątecznie u Ciebie. Piękne to jajo z motylem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne te jajeczka z " firankową " kokardą ;)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Te jajo z motylem cudne...a lampa pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  22. piękne to jajko z motylem , och u Ciebie tak świątecznie już ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudownie, bo wiosennie:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Sliczny ten Twoj Wielkanocny stol!

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniale wiosennie i wielkanocnie się zrobiło .....Pozdrawiam Agata:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne wiosenne aranżacje ..
    a takie ażurowe jaja mam i ja :-)
    Pozdrawiam ,
    Kasia z http://basniowydom.pl/blog/
    P.s.mam nadzieję, że dziś nie namotam z komentarzami :-)))

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczne dekoracje ;) cudnie jajka się prezentują

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

DZIĘKUJĘ, że pozostawiasz ślad w postaci komentarza...iszart

Zobacz także...