biała sypialnia





















W sypialni szykują się zmiany. Ale zanim... tak dla porównania... kilka ujęć chwil obecnych.
Moja sypialnia jest mocno zmiksowana stylistycznie. Znajdziecie tu łoże z palet w połączeniu ze starymi meblami, walizkami retro i nowoczesnym wystrojem.
Punktem wspólnym jest kolorystyka i materiał - drewno, metal. Wszystko na białym tle.
Pomieszczenie jest trudne. Cztery ściany i na każdej coś jest. Albo okno, albo drzwi, a jedną ze ścian zajmuje wielka garderoba. Generalnie - brak ściany, aby cokolwiek ustawić.
Garderoba jest zabudowana i wygląda jak wielka, biała ściana. Urozmaicają ją jedynie metalowe pasy uchwytów od drzwi przesuwanych (fot. 5).
Co zamierzam tu zmienić ?
Pojawi się kolor. I pokażę Wam tanie, proste dodatki, które nadają styl.

Śpijcie smacznie :)
iszart

łóżkozpalet I lampazwysięgnikiem I komodazszufladkami I metalowapółka I pościel I koc
drzwizdrewna I białapodłoga I szklanepudełka


Komentarze

  1. Teraźniejszy wygląd sypialni bardzo mi się podoba ale ciekawa jestem zmian,o których piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obecny wygląd sypialni jak dla mnie jest super. Ciekawa jestem zmian : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Biały kolor to świetna baza do zmian, zwykle małokosztowych ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna, minimalistyczna i jasna sypialnia. Drewniane sprzęty tak pięknie wyglądają na białym tle. Dziękuję za odp. na maila, lepiej później niż wcale. Może innym razem pożyczę od Ciebie zdjęcie, bo piękne robisz. Jeśli masz ochotę, zapraszam do siebie:)Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. W ładnie zaprojektowanym mieszkaniu nawet nieposkładana pościel wygląda elegancko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się że wróciłaś bo już się bałam że Twój blog zgaśnie. Jak zwykle pięknie i cieplutko u Ciebie...

    OdpowiedzUsuń
  7. Szalenie podoba mi się Twoje miejsce pracy. Połączenie drewna w takim kolorze z czarnymi elementami to strzał w 10-tkę! Pięknie! Pozdrawiam Karolina

    OdpowiedzUsuń
  8. Biel zawsze kojarzyła mi się z elegancją i ładem :) Tak jak jest jest super, chociaż jestem ciekawa jak będzie po zmianach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajnie to wygląda, a tak z ciekawości bo widzę chyba łóżko z palet - wygodne? :) wybaczcie ale zawsze się nad tym zastanawiałam jak użytkuje się takiego paletowego łóżka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moją uwagę przykuło... łóżko z palet! Świetne! Wyjątkowo ciekawy blog, chciałabym, aby znalazł się na liście najlepszych blogów o wystroju wnętrz! Zapraszam na stronę http://dekordia.pl/najlepsze_blogi/, gdzie można pobierać odznakę Blogu na medal :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem cikawa jakie zmiany tu nastąpią!!! :-) chociaż ta wersja mimo stylistycznego zmiksowania bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo w moim stylu :) naprawdę genialne wnętrze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo piękne wnętrze. Jeżeli chciałabyś dorzucić jakiś element, zapraszam do naszego sklepu. Oferujemy szeroki asortyment pikowanych hokerów, krzeseł oraz innych komfortowych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę, że podchodzisz do tego podobnie jak ja. Uważam, że nadmiar kolor w sypialni to błąd. Przy bieli można się naprawdę zrelaksować, wyciszyć... zregenerować. Bo o to w sypialni chodzi.

    OdpowiedzUsuń
  15. Także jestem wielką zwolenniczką jeśli chodzi o biały kolor i również podoba mi się on w sypialni. Dlatego również i u mnie wszelkie pomieszczenia są tak pomalowane. Wydaje mi się, że nawet lepiej mi się wtedy śpi jak nie ma pstrokatych kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi też taka sypialnia bardzo się podoba. Biel zawsze jest w modzie i dobrze łączy się ze wszystkimi innymi barwami i wzorami. W takiej sypialni bardzo dobrze mógłby się sprawdzić również koc. Na stronie https://flhf.com.pl/asortyment/koce/ widziałam ostatnio bardzo fajne modele. Sama uwielbiam takie ciepłe i przytulne koce :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

DZIĘKUJĘ, że pozostawiasz ślad w postaci komentarza...iszart

Zobacz także...