co zrobić z jeansów / D.I.Y





Absolutnie uwielbiam wakacyjne gatki
zrobione ze starych jeansów.
I uwielbiam stare jeansy
przerobione na "tak miało być".
Wady zamienione na zalety.
Rozcięcia i przetarcia.
I rozwinięte, strzępiaste nogawki.
Niech się dzieje w jeansach.
Plus biała koszulka.
Jakiś fajny dodatek w postaci kapelusza
i skórzanej bransoletki
i chyba można tak - przez cały świat.

Ile jeansów pociętych macie w kolekcji?
Ja dodam, że z odciętych nogawek
też może powstać coś fajnego;)
Ale o tym - już w osobnym wpisie...

Moc szaleństwa...
iszart








Komentarze

  1. Jakieś istne szaleństwo z tym jeansem na blogach :D Aż się zmotywowałam i dziś zaczęłam przygotowywać jeansy do swojej wersji recyklingu ;) Ja ogólnie nie lubię jak za dużo dziur jest w jeansach (ekstremalnie dużo), ale takie szybkie przeróbki jak ta są jak najbardziej w moim guście ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam fazę na jeans, tylko we wnętrzarskim wydaniu. Szorty latem są super:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to całkiem łatwo zrobić takie krótkie spodenki...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jasne, że łatwo :) Na lato takie ubranko w sam raz! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

DZIĘKUJĘ, że pozostawiasz ślad w postaci komentarza...iszart

Zobacz także...