Ilość gości na stronie:

23 lutego 2013

OGŁOSZENIA TRANSFEROWE


Witajcie...

Krótki post informacyjny dzisiaj dla Was mam...

Jakis czas temu pokazywałam Wam jak i czym robię transfer (link poniżej)
Preparat, którego używam wynalazłam sama, zniosłam z garażu wszystko co nosiło miano chemicznego srodka i.... próbowałam, próbowałam....i wyszło.....

Dostałam następnie kilka maili z pytaniem gdzie i za ile go kupić.
I pojawił się problem, bo okazało się, że ten preparat nie istnieje już na rynku w tej formie jaką pokazałam Wam w moim kursie transferu (u nas przeleżał w garażu chyba ze 3-4 lata) - firma produkująca zmieniła w tym czasie ten preparat na inną wersję.
Potelefonowałam w różne miejsca i oto co się dowiedziałam...

Preparat pochodzi z Wielkiej Brytani.
Można go w Polsce zamówić przez allegro lub w różnych internetowych serwisach samochodowych.
Cena około dwudziestu paru złotych.
Ale - UWAGA - nie jest to identycznie wyglądający preparat jak ten pokazany w moim kursie.
Dowiedziałam się, że firma zmieniła opakowanie ze 150 ml na 400 ml. 
Nie wiadomo czy skład jest ten sam.

Wzięłam sprawy w swoje ręce....
Zamówiłam tą nowa wersję....
i....potwierdzam - DZIAŁA !


Tak wygląda transfer próbny, który zrobiłam szybko na deseczce pomalowanej białą akrylową farbą...
Obrazek laserowy odbił się bez wysiłku z najmniejszymi szczegółami



Tak wygląda nowa wersja tego preparatu



Oczywiscie jak każdy chemiczny srodek ma swoje wskazania bezpiecznego stosowania i trzeba używac go z rozwagą, ale zapach na pewno nie męczy tak jak zapach rozpuszczalnika nitro - najpopularniejszego srodka do transferu.



Mam nadzieję, że tym postem odpowiedziałam osobom, które zadają mi pytania mailowo.

Pozdrawiam

iszart

14 komentarzy:

  1. Ja nie pytałam ale z chęcią wykorzystam;-)))Wielkie dzieki!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie, że odświeżyłaś informację techniczną:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. :) jesteś niezwykła, że zadałaś sobie tyle trudu! Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz słyszę o transferkach za pomocą tego preparatu - koniecznie muszę zapamiętać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zadałaś sobie tyle trudu, wielkie dzięki, też spróbuję z tym nowym preparatem.

    OdpowiedzUsuń
  7. CarPlan Powłoka antyprzebiciowa 400ml
    cena 15 zł plus 9 zł przesyłka

    http://allegro.pl/carplan-powloka-antyprzebiciowa-400ml-i3212929028.html

    OdpowiedzUsuń
  8. właśnie kupiłam:)Dziękuję raz jeszcze za informację.

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja sie tak meczyła z acetonem:/

    OdpowiedzUsuń
  10. O jak fajnie juz wiem jak ten nowy wyglada.Dziękuje:)

    OdpowiedzUsuń
  11. niestety mam problem z zamówieniem tego specyfiku (dojdzie już po świętach), a w żadnym sklepie stacjonarnym w Warszawie nie znalazłam go na półce, czy z pomocą zmywacza do paznokci z acetonem zabieg ten też się uda? mam do odbicia czarny napis. z góry dzięki za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja go kupiłam z 2 tyg temu i mam wrażenie że śmierdzi jak rozpuszczalnik... nie wiem czy ten wcześniejszy też? i choć nie pozostawia takich zażółceń jak nitro to zostawia delikatną powłokę coś jakby tłustawą. nie wiem czy inni też mają takie doświadczenia z carplanem:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ruda owco, oczywiście każdy ma inną wrażliwość sensoryczną. A ja podkreślałam, że zapach jest, ale nie tak męczący jak nitro, w moim odczuciu. Mam w domu także - uważany za transferowy ideał - citra solv, ale uważam, że ideałem jest tylko ze względu na cudny zapach. Bo - owszem - fajnie transferuje, ale gdy się chce zrobić transfer pionowy np na donicy, spływa. Generalnie wszystko ma plusy i minusy.

      Usuń
  13. Witam chciałam spytać czy teraz ten specyfik ma takie opakowanie? bo tylko takie cos wyszukuje w google pod ta nazwą http://www.jrsmoto.pl/carplan-sealed-with-a-sss-powloka-antyprzebiciowa-400ml-p1424.html ?? czy to nie to samo???

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ, że pozostawiasz ślad w postaci komentarza...iszart