Ilość gości na stronie:

9 stycznia 2013

DECOUPAGE SKRZYNECZKA NA BIŻUTERIĘ

Witam moich czytelników,

Ciesze się, że zapisujecie się na Candy.
Witam więc nowe duszyczki na moim blogu, dzięki tej zabawie mogę poznawać Wasze nowe, piękne blogi. Zaglądam w miarę czasu na każdy i zostawiam swoje ślady.
 Miło mi też, że są osoby korzystające z Bonusa - niespodzianek dla Bonusowiczów na pewno nie zabraknie:)

A tymczasem przedstawiam Wam mój ostatnio ukończony projekt decoupage.
Stworzyłam coś dla siebie samej, czasem trzeba siebie tez dopieścić:)

Oto skrzyneczka na biżuterię.

Jest dokładnie taka jak sobie wymarzyłam

zamykana


 z koronką


ze złotymi elementami


 pojemna


w moich ukochanych kolorach


przecierana shabby chic


Pozdrawiam Was serdecznie

iszart

21 komentarzy:

  1. Piękna skrzyneczka. Też marzę o takiej ozdobionej koroneczką. Chyba wrócę do dawno porzuconego przeze mnie decoupage:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skrzyneczka wyszla Ci przesliczna :) I co najwazniejsze masz taka jak wlasnie sobie wymarzylas :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak się zapatrzyłam na tą Twoją cudną szkatułkę, że aż wylałam herbatę na laptopa:)Na szczęście obyło się bez ofiar. Szkatułka jest cudna!

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznotkę stworzyłaś aż mi oczy wypadły ^^
    piękna,uwielbiam przecierane skrzyneczki i pierdołki.chyba bede z Toba na gorącej lini.Musimy się powymieniac ciekawostkami ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna.. Klimatyczna :)
    WOW..
    Pięknie wykonana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna :) Chyba też się zaprzyjaźnię z decoupage'm, bo miejsca na biżuterię znów mi brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. no i piękna jest a najważniejsze że o takiej marzyłaś i masz :-)))

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest bardzo ładna. Wyjątkowo kobieca- czyli taka jak być powinna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie Ci ta skrzyneczka wyszła kochana! Fajnie, że zrobiłaś ją właśnie dla siebie :)
    Ja też niedługo pokażę moją i chyba tez ją sobie zostawię:)
    Fajnie, że tak w sumie w jednym czasie zaczęłyśmy się uczyć decoupagu i możemy nawzajem podziwiać swoje dzieła i jakie poczyniłyśmy postępy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładna:) Zapraszam do mnie po wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ ona prześliczna!!!!! CUDEŃKO!!!!
    bardzo bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładna, taka delikatna, ja bym jedynie potrzebowała dużo większą, bo ostatnio przybyło trochę świecidełek w mojej kolekcji :)
    koronka - boska

    OdpowiedzUsuń
  13. skrzyneczka sliczniuteńka ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyszła przepięknie! Taka wiosenna, do schrupania.
    Pozdrowionka :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczna... Romantyczna...

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapraszam do mnie po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi się podoba, jest niezwykle oryginalna, lubię takie klimaty. Pozdrawiam - alicia_63@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. niebanalna, cukierkowa, maxi kobieca:)
    piękna pozdrawiam
    Cukierkowa Aga:)
    awilinska5@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna, pasowałaby do pokoju mojej córeczki.
    Pozdrawiam
    Kasia - kat-sar (kat-sar@o2.pl)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ, że pozostawiasz ślad w postaci komentarza...iszart